کد خبر : 2817
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۴ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۱:۳۲

وحید رحیمی بازیکن باتجربه اردبیلی با «آرتام تبریز» به میادین بازگشت

وحید رحیمی بازیکن باتجربه اردبیلی با «آرتام تبریز» به میادین بازگشت

وحید رحیمی بازیکن فوتبال با اخلاق و مستعد اردبیلی بعد از بدشانسی و پارگی رباط صلیبی در فصل گذشته، مجددا با قدرت تمام به همراه تیم «آرتام تبریز» به میادین بازگشت. وحید رحیمی در فصل گذشته نیز در تیم آرتام تبریز توپ می زد و به عنوان یکی از تأثیرگذارترین بازیکنان نماینده خوب آذربایجان در

وحید رحیمی بازیکن فوتبال با اخلاق و مستعد اردبیلی بعد از بدشانسی و پارگی رباط صلیبی در فصل گذشته، مجددا با قدرت تمام به همراه تیم «آرتام تبریز» به میادین بازگشت.

وحید رحیمی در فصل گذشته نیز در تیم آرتام تبریز توپ می زد و به عنوان یکی از تأثیرگذارترین بازیکنان نماینده خوب آذربایجان در لیگ سه تبدیل شده بود.

رحیمی که در فصل گذشته به اذعان اکثر کارشناسان یکی از بهترین بازیکنان فصل لیگ سه کشور نام گرفته و در انتخاب برترین بازیکنان هفته نیز معمولا نامی از این دفاع مستحکم و باتجربه دیده می شد، در یک اتفاق فوتبالی و در اواخر فصل گذشته با مصدومیت شدیدی از ناحیه رباط صلیبی مواجه شد.

این مصدومیت ناباورانه در بدترین زمان و مقطع ممکن گریبان وحید رحیمی را گرفت تا وی مجبور به دوری چند ماهه از میادین و طی دوران نقاهتش برآید.

در این مدت مدیریت، کادر فنی و بازیکنان باشگاه آرتام تبریز در کنار وحید رحیمی بوده و تمام تلاش های خود را با جان و دل برای بهبودی کامل و هر چه سریعتر وی انجام دادند.

مصدومیت وحید رحیمی

پاره شدن رباط صلیبی وحید رحیمی

بازگشت به میادین و بهبودی کامل

در مقطع سخت مصدومیت، وحید رحیمی با تلاش و تمرینات چند نوبته خود زیر نظر بهترین پزشکان و مربیان بدنسازی، توانست خیلی سریع آمادگی بدنی قبلی خود را بازیافته و به کورس مسابقات بازگردد.

وحید رحیمی در آرتام تبریز

وحید رحیمی در آرتام تبریز

وحید رحیمی به عنوان کاپیتان تیم آرتام تبریز پیش از این در تیمهای شهرداری اردبیل، نود ارومیه، شاهین کیش، چوکای تالش و همچنین شموشک نوشهر بازی کرده و با کوله باری از تجربه می تواند مجددا در تیم ریشه دار آرتام تبریز موفق عمل کند.

درخشش وحید رحیمی بازیکن فوتبال

درخشش وحید رحیمی بازیکن فوتبال

گفتنی است در فصل گذشته نیز وحید رحیمی به همراه آرتام تبریز آمار کمترین گل خورده را در بین رقبای خود ثبت کرده و تا یک قدمی صعود به لیگ دسته دو نیز بالاتر رفتند.

در رسیدن به این مهم در کنار عملکرد و تلاش مضاعف و خوب هم تیمی های وی، از ساماندهی قوی خط دفاعی وحید رحیمی نمی توان به سادگی عبور کرد. [quote]بازیکنی که در روی هوا نیز موفق ظاهر شده و معمولا به عنوان پیروز نبردهای هوایی و زمینی معرفی می شود.[/quote]

وحید رحیمی بازیکن فوتبال

وحید رحیمی بازیکن فوتبال

حالا وحید رحیمی که به تازگی وارد 30 سالگی شده، با کوله باری از تجربه در کنار بازیکنان با غیرت و با تعصب باشگاه آرتام تبریز و همچنین مدیریت و کادر فنی قوی و تلاشگر این باشگاه، در تلاش خواهد بود تا دوباره نام این تیم را در بین مدعیان فصل قرار دهد.

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 3 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 3
اشتراک در
اطلاع از
guest
3 نظرات
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
یبیبی
یبیبی
1 سال قبل

افرین به وحید رحیمی بازیکن خوش اخلاق و تلاشگر

trackback
اشک های بی پایان فرهاد مجیدی و فرزاد با بغل کردن همدیگر | مارال نیوز
1 سال قبل

[…] توپ فوتبال و معرفی وحید رحیمی را نیز می توانید […]

trackback
زندگینامه، سن ازدواج و فیلمهای پوریا رحیمی سام | مارال نیوز
1 سال قبل

[…] رحیمی سام دارای اصالت […]