کد خبر : 30091
تاریخ انتشار : دوشنبه ۱۲ تیر ۱۴۰۲ - ۱۵:۱۲

پیرترین سرمربی شاغل در انگلیس چند سال دارد؟

پیرترین سرمربی شاغل در انگلیس چند سال دارد؟
پیرترین سرمربی که در نیمکت یک تیم لیگ برتری نشسته است. مسن ترین سرمربی که در فصل پیش رو سکاندار هدایت یک تیم ریشه دار انگلیسی خواهد بود؛

پیرترین سرمربی که در نیمکت یک تیم لیگ برتری نشسته است. مسن ترین سرمربی که در فصل پیش رو سکاندار هدایت یک تیم ریشه دار انگلیسی خواهد بود.

در این فصل کریستال پالاس با روی هاجسون تمدید کرد. آنها حالا با سرمربی به تمدید قرارداد پرداختند که در این فصل عنوان دار پیرترین مربی است. همچنین این سرمربی پیرترین سرمربی تاریخ لیگ فوتبال انگلیس نیز می باشد.

روی هاجسون با 75 سال سن در نیمکت کریستال پالاس خواهد نشست.

سرمربی کهنه کار انگلیسی روی هاجسون بعد از تمدید قرارداد خود با کریستال پالاس اعلام کرد: از این که حضورش در کریستال پالاس تمدید شده بسیار خرسندم. از این که رئیس و مدیر ورزشی باشگاه نسبت به من اعتماد داشتند قدردانی به عمل می آورم.

وی که سرمربی سابق تیم ملی انگلیس نیز بود به داشتن بازیکنان بزرگ رویایی نیز در تیمشان کریستال پالاس اشاره کرد. بازیکنانی که ترکیبی از جوانان و همچنین باتجربه ها هستند.

همچنین مسن ترین سرمربی تاریخ انگلیس روی هاجسون یادآور شد هدف گذاری که برای خودمان در این لیگ داشته ایم این بوده که در نیمه بالای جدول قرار بگیریم. دستیابی به این اتفاق با داشتن بازیکنان و طرفداران خوب که همواره حامی تیمشان هستند کاملا دست یافتنی است.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها