کد خبر : 31617
تاریخ انتشار : جمعه ۱۰ آذر ۱۴۰۲ - ۰:۰۶

پیروزی با 5 گل برای فرایبورگ مقابل المپیاکوس در لیگ اروپا

پیروزی با 5 گل برای فرایبورگ مقابل المپیاکوس در لیگ اروپا
از بازی های لیگ اروپا امروز از ساعت 21:15 دقیقه دو تیم فرایبورگ و المپیاکوس مقابل هم قرار گرفتند. دیداری که با برد راحت و پرگل فرایبورگی ها همراه شد.؛

از بازی های لیگ اروپا امروز از ساعت 21:15 دقیقه دو تیم فرایبورگ و المپیاکوس مقابل هم قرار گرفتند. دیداری که با برد راحت و پرگل فرایبورگی ها همراه شد.

در این دیدار که تیم میزبان کار راحتی برای برتری داشت با پنج بار گلزنی توانست تیم شناخته شده المپیاکوس را شکست دهد. بازی پرگلی که در تقابل فرایبورگ و المپیاکوس رخ داد.

مایکل گرگوریش ستاره فرایبورگ در این بازی بود و سه بار در نیمه نخست توانست گلزنی کند. این ستاره فرایبورگی ها در دقیقه 67 مسابقه تعویض شد و چه بسا با حضور در زمین می توانست گل های بیشتری نیز به ثمر رسانده و شمار گل هایش را افزایش دهد. این بازیکن با این گل زنی خوب خود می تواند به عنوان کاندیدای آقای گلی مسابقات نیز معرفی شود.

البته چنانچه روند خوب خود را مایکل گرگوریش ادامه داده و فرایبورگ قادر شود تا در مراحل حذفی نیز تا مراحل پایانی صعود کند و این ستاره فرصت بیشتری برای خودنمایی و حضور در زمین به دست بیاورد.

دیگر گل های فرایبورگ در این بازی توسط سیلدیلیا و ریتسو دوآن به ثمر نشست. چهار گل مسابقه در نیمه نخست به ثمر رسیده بود.

نتایج دیگر بازیهای همزمان با فرایبورگ و المپیاکوس در لیگ اروپا

در دیگر بازی های همزمان لیگ اروپا وستهم با یک گل بر تیمی با نام باکا توپولا غلبه کرد. آتالانتا و اسپورتینگ به تساوی یک بر یک دست یافتند.

رئال بتیس با یک گل از اسپارتاپراگ شکست خورد. برایتون نیز با همین نتیجه در یونان بر آ اک آتن غلبه کرد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها