کد خبر : 30116
تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۳ تیر ۱۴۰۲ - ۱۲:۲۵

پیشرفت خیره کننده دروازه بان دومتری جوان رئال فران گونزالس

پیشرفت خیره کننده دروازه بان دومتری جوان رئال فران گونزالس
پیشرفتی که به صورت خیره کننده ای در روند آماده سازی فران گونزالس دیده می شود. نوید پیشرفت و شناخته شدن دروازه بانی بسیار بزرگ در طول سال های آینده را می دهد؛

دروازه بانی که پایش را می خواهد روی پاهای تیبو کورتوا بگذارد. پیشرفتی که به صورت خیره کننده ای در روند آماده سازی فران گونزالس دیده می شود. نوید پیشرفت و شناخته شدن دروازه بانی بسیار بزرگ در طول سال های آینده را می دهد.

فران گونزالس فقط 18 سال سن دارد. با آمادگی بالای بدنی و فیزیک فوق العاده توانسته تجارب خوبی را با حضور در تیم دوم و جوانان رئال مادرید جمع کند.

وی حالا قرار است با تائید مربی دروازه بان های رئال و همچنین کارلو آنچلوتی به عنوان دروازه بان دوم رئال مادرید و تیم اصلی نیز کار کند. دروازه بانی که حالا در فصل پیش رو احتمال زیاد در کنار تیبو کورتوآ حضور داشته و تمرینات آماده سازی خود را سپری کند.

حالا طبق شنیده ها قرار است این دروازه بان زیر نظر آنچلوتی تمریناتش را پیگیری کند و البته در اواخر هفته با تیم جوانان رئال بازی کند.

مربی دروازه بان های رئال یوپیس نیز می خواهد بازی های او در تیم جوانان رئال را زیر نظر قرار دهد. سنگربان خوش آتیه ای که از امیدهای اصلی رئال مادرید در سال های آینده می تواند باشد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها