کد خبر : 33214
تاریخ انتشار : جمعه ۲۴ فروردین ۱۴۰۳ - ۱۶:۳۳

چرا ژاوی می خواهد از بارسلونا برود؟

چرا ژاوی می خواهد از بارسلونا برود؟
با توجه به این که ژاوی از ریشه خود بارسلونا بوده و برای مربیگری نیز جوان است این احتمال ماندگاری طولانی مدت ژاوی در بارسلونا در سمت سرمربیگری قوت می گرفت.؛

به گزارش مارال نیوز، زمانی که ژاوی هرناندز با بارسلونا قرارداد بست خیلی ها بر این باور بودند که پروسه و سرنوشتی که برای برخی از مربیان انگلیسی در لیگ برتر انگلیس اتفاق افتاده و یک سرمربی برای سالیان سال در آن تیم باقی می ماند برای ژاوی نیز رقم بخورد.

با توجه به این که ژاوی از ریشه خود بارسلونا بوده و برای مربیگری نیز جوان است این احتمال ماندگاری طولانی مدت ژاوی در بارسلونا در سمت سرمربیگری قوت می گرفت.

ارتباط خوب وی با بازیکنان بارسلونا و هواداران و محبوبیت وی نیز بر این اتفاق صحه می گذاشت.

ژاوی هرناندز,دلیل استعفا ژاوی

ژاوی هرناندز از بارسلونا می رود

با این وجود به نظر می رسد این اتفاق ماندگاری ژاوی در بارسا نخواهد افتاد. لوبو کاراسکو که از پیشکسوتان بارسلونا بوده و در دهه 80 نیز در بارسلونا حضور داشت اعلام کرد: نظر ژاوی تغییر نخواهد کرد و وی در اتمام فصل از بارسلونا جدا خواهد شد.

تغییرات در مدیریت بارسلونا و سوق دادن غیرمستقیم به استعفا

وی در توضیح دلایل این تصمیم برای ژاوی نیز گفت ژاوی مشاهده می کند که در دور و بر او چه اتفاقاتی در حال تغییر است. مدیرانی برکنار شدند «متئو آلمانی و کرویف» و همچنین قدرت و مدیریت به سوی دیگر منتقل گردید. چنانچه بنده در جای وی بودم در فصل تابستان از بارسلونا جدا می شدم. به این امید دارم وضعیت برای ادامه فصل به شکل مناسبی پیش برود ولی اطلاع دارم که 99.9 دهم درصد ژاوی در فصل آتی در نیمکت بارسلونا نخواهد بود.

لوبو کاراسکو همچنین گفت ای کاش این سرمربی در فصل پیش و بعد از آن که بارسلونا را در لالیگا به عنوان قهرمانی رساند از این تیم جدا می شد. مشکلات وی ورزشی نبوده و با فردی خاص مشکل دارد. صلاح میبینم که بیشتر از این به آن نپردازم.

برچسب ها : ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها