کد خبر : 31443
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۶ مهر ۱۴۰۲ - ۰:۱۲

گره گشایی از دفاع خوب لاس پالماس توسط براهیم دیاز در لالیگا

گره گشایی از دفاع خوب لاس پالماس توسط براهیم دیاز در لالیگا
تیم فوتبال رئال مادرید توانست با گل زیبا و دیدنی که براهیم دیاز وارد دروازه لاس پالماس کرد به سه امتیاز دیگر دست یابد. بازی که رئالی ها با نتیجه دو بر صفر به برد مقابل لاس پالماس دست یافتند؛

تیم فوتبال رئال مادرید توانست با گل زیبا و دیدنی که براهیم دیاز وارد دروازه لاس پالماس کرد به سه امتیاز دیگر دست یابد. بازی که رئالی ها با نتیجه دو بر صفر به برد مقابل لاس پالماس دست یافتند.

براهیم دیاز باعث برد رئال مادرید و البته زمینه ساز گل بعدی رئال مادرید نیز شود. براهیم دیاز چهره مطرح این بازی بود. او در آخرین دقایق نیمه نخست و در شرایطی که همگان مترصد شنیدن صدای سوت پایان بازی در نیمه نخست بودند توسط براهیم دیاز به گل رسیدند.

تغییر مسیر بازی و رساندن توپ به لوکاس واسکز برابر شد با پاس زمینی و خوب واسکز به براهیم دیاز در دقیقه 47. براهیم دیاز نیز بدون تعلل و البته با قرار دادن خوب توپ در مسیر مناسب شوتی دیدنی به سمت دروازه زد. همین توپ نیز به صورت سرکش وارد سه کنج دروازه لاس پالماس شد.

با این گل رئالی ها با تساوی به رختکن نرفته و با گل برتری بخش و امیدبخش به نیمه مربیان رفتند. در نیمه دوم نیز خوسلو گل دوم رئال را روی پاس رودریگو در دقیقه 55 به ثمر رساند.

براهیم دیاز چهره تاثیرگذار این بازی نیز در دقیقه 60 با دنی سبایوس تعویض شد.

شگفتی سازی های خیرونا در لالیگا ادامه دارد

از دیگر بازی های امروز می توان به تساوی دو بر دو ختافه با بیلبائو اشاره کرد. همچنین خیرونا که شگفتی ساز این رقابت ها تا بدین جای کار بوده به یک برد دیگر این بار خارج از خانه مقابل ویارئال با نتیجه د وبر یک دست یافت.

برچسب ها : ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها