کد خبر : 27637
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲۳ فروردین ۱۴۰۲ - ۲۳:۰۸

گلزنی مقابل دروازه خالی توسط بنزما در دیدار با چلسی

گلزنی مقابل دروازه خالی توسط بنزما در دیدار با چلسی
بعد از سانتر مستقیم از میانه میدان به وینیسیوس جونیور او نیز به خوبی خود را به توپ رسانده و در محوطه جریمه توپ را به بنزما رساند.؛

در مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا، دروازه چلسی در مادرید توسط بنزما باز شد. گلی که در دقیقه 20 تسوط بنزما روی پاس زیبای وینیسیوس جونیور زده شد.

در شرایطی که رئالی ها به نظر می رسید در شروع نیمه نخست دست بالاتر را داشتند مزد بازی خوب خود را نیز تا دقیقه 30 گرفته اند. بازی اکنون تا دقیقه 30 یک بر صفر به سود رئال در جریان است.

بعد از سانتر مستقیم از میانه میدان به وینیسیوس جونیور او نیز به خوبی خود را به توپ رسانده و در محوطه جریمه توپ را به بنزما رساند.

موقعیت صد در صدی و کار راحت بنزما

در شرایطی که دروازه بان چلسی نیز نقش بر زمین شده بود و شیرجه ناموفقی برای مهار توپ داشته بود، بنزما در یک موقعیت صد در صدی قرار گرفت.

وی که اصلا کار سختی در محوطه 6 قدم چلسی نداشت با دروازه خالی مواجه شد. در نهایت با یک بغل پای ساده نیز توانست دروازه چلسی را باز کند.

این اتفاق برای چلسی گران تمام شد و باید دید در ادامه مسابقه چلسی توان مقاومت و جبران گل را خواهد داشت یا نه. هر چند شکست با یک گل در مادرید نیز نمی تواند برای چلسی بد باشد. چرا که در لندن آن ها از فرصت جبران برخوردار خواهند بود.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها