کد خبر : 12531
تاریخ انتشار : شنبه ۱۹ شهریور ۱۴۰۱ - ۲۳:۵۲

گل شیرین دقیقه 89 میلان را به کورس برگرداند

گل شیرین دقیقه 89 میلان را به کورس برگرداند

بازگشت به کورس مدعیان قهرمانی در لیگ سری آ ایتالیا با گل بروزوویچ در دقیقه 89 تا میلان با نتیجه یک بر صفر مقابل تورینو طعم شیرین پیروزی را بچشد. مطمئنا هیچ شیرینی و لذتی بهتر از زدن گل در دقایق آخر بازی نیست و البته به همان اندازه نیز هیچ باخت یا گل خوردنی

بازگشت به کورس مدعیان قهرمانی در لیگ سری آ ایتالیا با گل بروزوویچ در دقیقه 89 تا میلان با نتیجه یک بر صفر مقابل تورینو طعم شیرین پیروزی را بچشد.

مطمئنا هیچ شیرینی و لذتی بهتر از زدن گل در دقایق آخر بازی نیست و البته به همان اندازه نیز هیچ باخت یا گل خوردنی بدتر و تلخ تر از گلی که در دقایق آخر خورده می شود نخواهد بود.

در دیدار اینترمیلان مقابل تورینو در شرایطی که میلانی ها از امتیاز میزبانی نیز برخوردار بودند، در یک قدمی از دست دادن امتیاز حساس بودند که البته مارسلو بروزوویچ به داد این تیم رسید تا با گل خود امتیاز ارزشمند را به جمع امتیازات اینترمیلان بیافزاد تا آنها به رتبه سوم برسند.

گل شیرین دقیقه 89 میلان را به کورس برگرداند

اکنون ناپولی در صدر جدول ایتالیا با 14 امتیاز قرار دارد و آتالانتا نیز 13 امتیازی است. اینتر با این برد همچنان امیدوار به رسیدن به صدر جدول دربازی های آتی است.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها