کد خبر : 12975
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲۳ شهریور ۱۴۰۱ - ۲۳:۲۶

آث میلان ترمز دیناموزاگرب را با 3 گل کشید

آث میلان ترمز دیناموزاگرب را با 3 گل کشید

گلهایی که توسط آث میلانی ها در بازی داخل خانه مقابل دیناموزاگرب شگفتی ساز زده شد باعث برد سه بر یک نماینده ایتالیا شد تا در حضور بازیکن ایرانی دیناموزاگرب یعنی صادق محرمی نماینده کرواسی با شکست بدرقه شود. صادق محرمی که از دقیقه 63 وارد زمین مسابقه شده بود، با توجه به بازی منسجم

گلهایی که توسط آث میلانی ها در بازی داخل خانه مقابل دیناموزاگرب شگفتی ساز زده شد باعث برد سه بر یک نماینده ایتالیا شد تا در حضور بازیکن ایرانی دیناموزاگرب یعنی صادق محرمی نماینده کرواسی با شکست بدرقه شود.

صادق محرمی که از دقیقه 63 وارد زمین مسابقه شده بود، با توجه به بازی منسجم آث میلانی ها نتوانست کاری از پیش ببرد تا در نهایت شکست سه بر یک برای آنها مقابل مدعی قهرمانی در لیگ سری آ ایتالیا یعنی آث میلان ثبت شود.

گلهای آث میلان در این دیدار در دقایق 45 و 47 و 77 به ترتیب توسط اولیویه ژیرو از روی نقطه پنالتی، سلماکرز و پوگبا به ثمر رسید.

دیناموزاگرب در اولین دیدار خود مقابل چلسی یک شگفتی خلق کرده و با یک گل تیم پرمهره چلسی را شکست داده بود، پیروزی که برای توماس توخل سرمربی چلسی بسیار گران تمام شد تا به خاطر این شکست دور از انتظار وی را از کار برکنار و گراهام پاتر را بر روی نیمکت چلسی بنشانند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 2 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 2
اشتراک در
اطلاع از
guest
2 نظرات
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
trackback
مخالفت لیائو با پیشنهاد قرارداد میلان برای 5 سال | مارال نیوز
1 سال قبل

[…] مهاجم جوان میلان پیشنهادی برای […]

trackback
چهار تایی شدن دیناموزاگرب مقابل آث میلان در اروپا | مارال نیوز
1 سال قبل

[…] آث میلان توانست دیناموزاگرب را چهارتایی […]