کد خبر : 16268
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲۷ مهر ۱۴۰۱ - ۱۴:۰۱

انسجام هواداران عرب زبان برای حمایت از 4 کشور جام جهانی

انسجام هواداران عرب زبان برای حمایت از 4 کشور جام جهانی
هواداران و طرفداران در فوتبال می توانند به عنوان یار دوازدهم به تیم ها کمک ویژه ای کنند. اتفاقی که با راه اندازی کمپینی برای کشورهای عرب زبان قرار است در جام جهانی قطر بیافتد.؛

یار دوازدهم در بسیاری از مواقع می تواند راهگشا بوده و به موفقیت تیم بیانجامد. از این رو که آوردگاه جام جهانی نیز بسیار با اهمیت است کشورهای عربی در تلاش هستند تا شرایطی را برای موفقیت کشورهای عرب زبان با استفاده از ظرفیت هواداران فراهم کنند.

در شرایطی که تنها کمتر از یکماه تا شروع جام جهانی باقی مانده قطری ها اقدام به راه اندازی کمپینی کردند.

در این کمپین در تلاشند تا تماشاگران عرب زبان را گرد هم جمع کنند. آنها با این کار در پی آن هستند که هواداران از 4 تیم راه یافته عرب زبان به جام جهانی حمایت همه جانبه و منسجمی انجام دهند. این کار به منظور یکپارچه کردن هواداران و افزایش طرفداران است تا تیمهای راه یافته عرب زبان در این مسابقات احساس تنهایی نکنند.

میزبانی قطری ها نیز فرصت مناسبی فراهم کرده تا تماشاگران مناسبی از کشورهای حاشیه خلیج فارس برای تماشا و تشویق تیم ها بیایند. چنین فرصتی سخت برای تیم های آسیایی و عرب زبان مجددا پیش بیاید. بنابراین آنها سخت در تلاشند تا با افزایش ظرفیت حضور تماشاگران خودی، به موفقیت و درخشش تیمهایشان کمک کنند. چه بسا تیمهای عرب زبان در این دوره از مسابقات جام جهانی بتوانند افتخارآفرینی و تاریخ سازی نیز با استفاده از قابلیت حضور هواداران بکنند.

برچسب ها : ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها