کد خبر : 11576
تاریخ انتشار : جمعه ۱۱ شهریور ۱۴۰۱ - ۱۴:۳۱

آخرین صحبتهای تاج و اسکوچیچ بعد از رئیس فدراسیون شدن

آخرین صحبتهای تاج و اسکوچیچ بعد از رئیس فدراسیون شدن

تاج بعد از رئیس فدراسیون شدن چه صحبتی با اسکوچیچ داشته است؟ آخرین و جدیدترین صحبتهای مهدی تاج با دراگان اسکوچیچ چیست، آخرین پیشنهادی که مهدی تاج بعد از رئیس مجمع شدن و انتخاب به عنوان رئیس فدراسیون با اسکوچیچ داشت را بخوانیم. استیلی که به عنوان سرپرست تیم ملی در حال فعالیت است عنوان

تاج بعد از رئیس فدراسیون شدن چه صحبتی با اسکوچیچ داشته است؟ آخرین و جدیدترین صحبتهای مهدی تاج با دراگان اسکوچیچ چیست، آخرین پیشنهادی که مهدی تاج بعد از رئیس مجمع شدن و انتخاب به عنوان رئیس فدراسیون با اسکوچیچ داشت را بخوانیم.

استیلی که به عنوان سرپرست تیم ملی در حال فعالیت است عنوان کرده که مهدی تاج پیشنهاد داده که تیم ملی پیش از جام جهانی و در آخرین فیفا دی نیز بازی دوستانه برگزار کند و این موضوع به اطلاع اسکوچیچ از زبان تاج رسیده است.

این که اسکوچیچ با پیشنهاد مذکور موافقت کند یا با آن مخالف نماید بستگی به نظر فنی وی دارد و باید دید این سرمربی چه دیدگاهی در خصوص انجام بازی دوستانه تیم ملی فوتبال ایران پیش از آغاز جام جهانی دارد.

نظر تاج در خصوص اسکوچیچ

این گفتگو ها شاید موید این نکته باشد که تیم ملی می خواهد با اسکوچیچ در مقطع فعلی ادامه بدهد البته باید منتظر روزهای آتی نیز باشیم و ببینیم نظرات نهایی کمیته فنی فدراسیون و تاج در خصوص اسکوچیچ چیست.

نوع بازی های تیم ملی با اروگوئه و سنگال نیز می تواند نشان دهنده عیار تیم ملی در مسابقات مذکور باشد و باید دید که آیا از نظر فنی و انسجام تیمی و نتیجه گیری تیم ملی فوتبال کشورمان می تواند در مقابل این دو تیم مطرح آمریکای جنوبی و آفریقایی موفق عمل نماید یا خیر؟

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها