کد خبر : 11313
تاریخ انتشار : سه شنبه ۸ شهریور ۱۴۰۱ - ۲۲:۵۷

وضعیت اسکوچیچ بعد از انتخاب تاج چه می شود

وضعیت اسکوچیچ بعد از انتخاب تاج چه می شود

بررسی آخرین وضعیت دراگان اسکوچیچ در تیم ملی بعد از انتخاب مهدی تاج به عنوان رئیس فدراسیون فوتبال؛ دراگان اسکوچیچ همچنان با قدرت به کار خود در سمت سرمربی تیم ملی فوتبال ایران ادامه می دهد و او بی توجه به خبرسازی و نقل قولهای انجام یافته از مسئولان مختلف در تلاش برای انجام کار

بررسی آخرین وضعیت دراگان اسکوچیچ در تیم ملی بعد از انتخاب مهدی تاج به عنوان رئیس فدراسیون فوتبال؛ دراگان اسکوچیچ همچنان با قدرت به کار خود در سمت سرمربی تیم ملی فوتبال ایران ادامه می دهد و او بی توجه به خبرسازی و نقل قولهای انجام یافته از مسئولان مختلف در تلاش برای انجام کار و وظیفه خود به بهترین شکل است.

امشب نیز در جریان دیدار هفته چهارم لیگ برتر، اسکوچیچ از نزدیک نظاره گر و تماشاگر دیدار دو تیم پیکان تهران و نساجی مازندران از نزدیک بود. اسکوچیچ را دستیاران وی نیز در این دیدار همراهی می کردند البته خبری از وحید هاشمیان دیگر دستیار او در این دیدار نبود چرا که او به عنوان نماینده سرمربی تیم ملی در انتخابات مجمع حضور داشت.

حضور اسکوچیچ در ورزشگاه محل بازی لیگ برتر با وجود انتخاب تاج

دراگان اسکوچیچ

تداوم فعالیت اسکوچیچ در قامت سرمربی

حضور اسکوچیچ در ورزشگاه محل بازی لیگ برتر

با وجود اینکه صراحتا از سوی مهدی تاج تاکید شده که کارلوس کی روش را به ایران خواهد آورد و روی این مربی نقطه نظر مثبتی دارد اما اسکوچیچ دوست دارد تا زمانی که حکم اخراجش امضا نشده به عنوان سرمربی تیم ملی فعالیتش را به درستی انجام دهد.

باید منتظر بمانیم و ببینیم در روزهای آینده مهدی تاج چه تصمیمی برای اسکوچیچ و نیمکت تیم ملی خواهد گرفت و آیا به ادامه سرمربیگری اسکوچیچ در تیم ملی رضایت خواهد داد یا تصمیم به برکناری وی خواهد گرفت.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 2 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 2
اشتراک در
اطلاع از
guest
2 نظرات
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
trackback
چه بازیکنانی برای تولد اسکوچیچ پیام تبریک دادند | مارال نیوز
1 سال قبل

[…] ملی پوش برای اسکوچیچ به دلیل تولدش […]

trackback
محرومیت 64 ساله کره جنوبی از میزبانی ملتهای آسیا کافی نبود؟ | مارال نیوز
1 سال قبل

[…] در خصوص عدم انتخاب این کشور برای […]