کد خبر : 20084
تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۱ آذر ۱۴۰۱ - ۱۰:۳۲

آنسو فاتی چرا دوست ندارد در بارسلونا بماند؟

آنسو فاتی چرا دوست ندارد در بارسلونا بماند؟
دلیل اینکه آنسو فاتی تمایلی برای حضور در بارسلونا نداشته و می خواهد از این تیم جدا شود چه می تواند باشد؟؛

دلیل جدایی و تمایل آنسو فاتی برای جدا شدن و قطع همکاری با بارسلونا چیست؟ آیا آنسو فاتی با ژاوی اختلاف دارد یا چه موضوعی به خروج او از بارسلونا و حداحافظی از بارسا کمک می کند؟

آنسو فاتی مطمئنا از ناراحت ترین بازیکنان اسپانیایی این روزهاست. او با تیم ملی اسپانیا مقابل مراکش در ضربات پنالتی جام جهانی شکست خورده و از گردونه رقابتها حذف شد. این حذف مطمئنا در روحیه آنسو فاتی نیز تاثیر منفی می گذارد.

رقابتهای جام جهانی و حضور در آن برای هر بازیکنی غنیمت بوده و تکرار آن نیز هر 4 سال یکبار باعث می شود تا بازیکنان صبوری زیادی برای رسیدن مجدد آن داشته باشند.

آنسو فاتی به نظر می رسد از شرایط بدنی و آمادگی خود نیز ناراضی است و شاید این موضوع باعث شد تا وی نتواند به تیم ملی اسپانیا نیز زیاد کمک کند.

بارسلونا آنسو فاتی

ستاره جوان بارسلونا آنسو فاتی در یک قدمی جدایی

دلیل جدایی ستاره جوان بارسلونا آنسو فاتی را عدم بازی کردن زیاد وی در بارسلونا می توان یاد کرد. آنسو فاتی در بارسلونا دقایق کوتاهی بازی می کند. به نظر می رسد ژاوی اعتقاد زیادی به وی ندارد.

بازی کردن در دقایق کم باعث افت کیفی فاتی شده و او به این دلیل به نظر می رسد تمایل داشته باشد از بارسلونا جدا شود.

ژاوی در بارسلونا از بازیکنانی نظیر دمبله، رافینیا و لواندوفسکی در خط هجومی خود بهره می برد. این فرصت فاتی برای بازی کردن را می گیرد.

آنسو فاتی با وجود علاقه به بارسلونا اما به نظر راه طولانی تا جدا شدن از این باشگاه نداشته باشد. احتمالا وی مدتی به صورت قرضی در باشگاهی دیگر بازی کند. از لیگ جزیره و حضور در آن و همچنین اتلتیکو مادریو به عنوان مقصد های احتمالی آنسو فاتی یاد می شود.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 1
اشتراک در
اطلاع از
guest
1 دیدگاه
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
trackback
توئیت پشت سر هم بارسلونا برای مسی | مارال نیوز
1 سال قبل

[…] این اتفاق به بارسلونا بعد درخشش مسی در […]