کد خبر : 30353
تاریخ انتشار : سه شنبه ۲۰ تیر ۱۴۰۲ - ۲۳:۳۹

هافبک لاتزیو «سرگی میلینکوویچ ساویچ» تیم خود در عربستان را شناخت

هافبک لاتزیو «سرگی میلینکوویچ ساویچ» تیم خود در عربستان را شناخت
هافبک متبحر، شناخته شده و خلاق تیم فوتبال لاتزیو سرگی میلینکوویچ ساویچ در نهایت تیم و باشگاه جدید خود در عربستان را شناخت؛

هافبک متبحر، شناخته شده و خلاق تیم فوتبال لاتزیو سرگی میلینکوویچ ساویچ در نهایت تیم و باشگاه جدید خود در عربستان را شناخت.

تیم جدید سرگی میلینکوویچ ساویچ در عربستان مشخص شد. قرار است هافبک صربستانی طی توافق انجام شده به باشگاه الهلال عربستان بپیوندد.

باشگاه الهلال با لاتزیو به هماهنگی و توافقات لازم رسیده است. گویا با پرداخت شدن 40 میلیون یورو به این باشگاه، سرگی میلینکوویچ ساویچ به عربستان سعودی خواهد رفت.

در پی جدا شدن کوئیار الهلالی ها در پی یافتن هافبکی خلاق بودند. آنها در نهایت موفق شدند هافبک خوب حاضر در سری آ ایتالیا یعنی سرگی میلینکوویچ ساویچ را به این تیم برسانند. آن هم در شرایطی که یک سال از قرارداد این بازیکن با لاتزیو باقی مانده بود.

از رقبای الهلال برای خدمت گیری ساویچ اینتر میلان و یوونتوس بودند. با این وجود بازیکن تیم ملی صربستان در پی در یافت پیشنهاد خوب از الهلال به آن نه نگفت.

دستمزد خوب که این بازیکن از الهلال دریافت می کند باعث شد تا وی در نهایت باشگاه های دیگر را ترجیح ندهد.

بایستی دید چالش جدید ساویچ در الهلال به جا ختم خواهد شد. مخصوصا این که رقابت او و دیگر ستاره های الهلال با رونالد و النصر نیز می تواند بسیار جذاب باشد.

ستاره های بزرگی که امسال در عربستان توپ می زنند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها