کد خبر : 23366
تاریخ انتشار : دوشنبه ۳ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۱:۵۲

آهنگ شکیرا شرایط زندگی برای کلارا چیا را سخت کرد

آهنگ شکیرا شرایط زندگی برای کلارا چیا را سخت کرد
امزد جدید شکیرا کلارا چیا در شرایط سختی به دلیل ترانه جدید شکیرا قرار گرفته است.؛

آهنگی که بر علیه پیکه همسر سابق وی شکیرا خوانده بود باعث شد تا نامزد جدید شکیرا کلارا چیا در شرایط سخت و بدتری گرفتار شود. موضوعی که به ناراحتی چیا منجر شده است.

کلارا چیا که از گذشته نشان داده تمایلی برای تبدیل شدن به ستاره رسانه ای ندارد. او از دادن هر گونه بیانیه و مصاحبه خودداری می کند.

شاید این حرف نزدن ها و عدم ارتباط وی با رسانه ها نیز عاملی بر غلبه شکیرا و کرسی نشان حرف های خواننده کلمبیایی مقابل پیکه و همچنین تا حدودی کلارا شده باشد.

با این وجود چیا تصمیم خود را گرفته و دوست ندارد در این خصوص اظهار نظر علنی داشته باشد. به اصطلاح وی به سکوت خود ادامه می دهد.

آهنگ و ترانه ای که بر علیه پیکه توسط شکیرا خوانده شده بود نیز باعث شده تا حملات نسبت به پیکه و مخصوصا نامزد جدید او کلارا چیا از سوی طرفداران شکیرا بیشتر شود.

شنیده شده برخی افرادی که کلارا چیا را در خیابان می شناسند نسبت به او روی خوش نشان نمی دهند. آنها نسبت به اتفاقات پیش آمده و جدایی شکیرا ابراز ناراحتی می کنند.

شاید بهتر باشد که پیکه در این خصوص با رسانه ها نه با زبان عکس و تصویر بلکه با مستندات و توضیحات کافی صحبت کند. تا هم از خودش دفاع کرده باشد هم از نامزدش کلارا چیا.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 1
اشتراک در
اطلاع از
guest
1 دیدگاه
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
trackback
آیا پیکه برای برگرداندن شکیرا به زندگی مشترک تلاش کرد؟ | مارال نیوز
1 سال قبل

[…] صلح و آشتی با شکیرا انجام شد یا او […]