کد خبر : 524
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۳۱ فروردین ۱۴۰۱ - ۱۶:۵۷

عکس زیرخاکی مهراوه شریفی نیا و مادرش از دوران کودکی

عکس زیرخاکی مهراوه شریفی نیا و مادرش از دوران کودکی

عکس کمیاب و زیرخاکی مهراوه شریفی نیا از بغل کردن و درآغوش کشیدن مادرش در دوران کودکی؛ در زیر عکسی قدیمی از مهراوه شریفی نیا که مربوط به شاید بیش از 35 سال پیش بود را می بینید. مهراوه که در حال حاضر چهل و یکمین بهار زندگیش را سپری می کند، در خانواده کاملا

عکس کمیاب و زیرخاکی مهراوه شریفی نیا از بغل کردن و درآغوش کشیدن مادرش در دوران کودکی؛ در زیر عکسی قدیمی از مهراوه شریفی نیا که مربوط به شاید بیش از 35 سال پیش بود را می بینید.

مهراوه که در حال حاضر چهل و یکمین بهار زندگیش را سپری می کند، در خانواده کاملا هنری به دنیا آمد. هم مادر مهراوه و هم پدرش از پیشکسوتان و فعالان حوزه سینما و تلویزیون هستند و بسیاری از افرادی که در حال حاضر درقاب تلویزیون در حال فعالیت هستند، به نوعی مدیون والدین مهراوه و ملیکا شریفی نیا می باشند.

مهراه شریفینیا در تهران متولد شده و مادرش آزیتا حاجیان است. پدر ایشان نیز معرف حضور تمامی علاقه مندان و دنبال کنندگان مطالب مربوط به سینما هستند. کمتر کسی هست که محمدرضا شریفی نیای دوست داشتنی را نشناسد و با بازیهای درخشان او خاطره بازی نکرده باشد.

عکس زیرخاکی آزیتا حاجیان و مهراوه شریفی نیا

در عکس زیر که مربوط به 30 سال پیش است، مهراوه را در بغل مادرش آزیتا حاجیان می بینید. محبت مادرانه و آرامش مهراوه در این تصویر کاملا قابل تشخیص است.

عکس دیده نشده مهراوه شریفی نیا

مهراه شریفی نیا دارای خواهری به نام ملیکا نیز بوده که ملیکا نیز به مانند خانواده اش، کاملا هنری و مستعد بازی در نقشهای مختلف بوده است. اولین کاری که مهراوه در عرصه نمایش آغاز کرد، مربوط می شد به مجموعه دزد عروسکها که در سال 68 پخش شد.

اخیرا نیز ملیکا شریفی نیا در جشن تولدی که برای خواهرش گرفته بود، او را غافلگیر کرده و باهدیه ای مهراوه را سورپرایز کرده است.

سورپرایز مهراوه برای ملیکا شریفی نیا

سن مهراوه شریفی نیا و ملیکا شریفی نیا

مهراه شریفی نیا بزرگتر است یا ملیکا شریفی نیا؟ کدام خواهر از یکدیگر از نظر سنی بزرگتر است؟

مهراوه متولد سال 60 و فروردین ماهی بوده  اما خواهرش ملیکا شریفی نیا متولد سال 65 و آبان ماهی هست. پس یک اختلاف سنی حدودا 5 ساله بین مهراوه و ملیکا شریفی نیا وجود داشته و مهراوه خواهر بزرگتر ملیکا می باشد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 1
اشتراک در
اطلاع از
guest
1 دیدگاه
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
trackback
عکس کودکی و نوجوانی مشهورترین دروازه بان فوتبال جهان | مارال نیوز
1 سال قبل

[…] جالب از دوران کودکی و نو&#1580… آلیسون بکر […]