کد خبر : 2869
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۵ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۱:۰۵

آیا از ایران به کشور عمان پرواز مستقیم وجود دارد؟

آیا از ایران به کشور عمان پرواز مستقیم وجود دارد؟

آیا پرواز ایران به مسقط پایتخت عمان به صورت مستقیم وجود دارد؟ برنامه های پروازی و فرودگاهی ایران به عمان از بندرعباس چگونه تنظیم شده است؟ با توجه به بهبود روابط ایران و عمان و همچنین ارتباط اقتصادی این دو کشور، پروازهای ایران و عمان از طریق شهر بندرعباس نیز وجود خواهد داشت. دستیار وزیر

آیا پرواز ایران به مسقط پایتخت عمان به صورت مستقیم وجود دارد؟ برنامه های پروازی و فرودگاهی ایران به عمان از بندرعباس چگونه تنظیم شده است؟

با توجه به بهبود روابط ایران و عمان و همچنین ارتباط اقتصادی این دو کشور، پروازهای ایران و عمان از طریق شهر بندرعباس نیز وجود خواهد داشت.

آیا از ایران به کشور عمان پرواز مستقیم وجود دارد؟

پرواز مستقیم ایران به عمان

دستیار وزیر امور خارجه جناب آقای سهرابی در این خصوص در خبری که در مهر منتشر شده بود اعلام کرده که برقراری پروازهای بندرعباس به پایتخت عمان یعنی مسقط و برعکس آن به عنوان اولین قدم به منظور اجرایی نمودن دستاوردهای دیدار و سفر آیت الله رئیسی به عمان می باشد.

به گفته وی از هفته آتی در روزهای سه شنبه این پروازها از بندرعباس به عمان برقرار می شود.

همچنین پروازهای هما نیز در روزهای چهارشنبه از بندرعباس به دوجه و برعکس آن برنامه ریزی شده است.

پی نوشت: با توجه به در پیش رو بودن مسابقات فوتبال جام جهانی 2022 قطر و قابلیتهای مختلف استفاده از این فرصت با حضور گردشگران و تجار و علاقه مندان مختلف فوتبال جهان در این رویداد پرطرفدار ورزشی، برقراری سفرهای هوایی به قطر می تواند قابلیت و زمینه مناسبی برای بهره مندی از این فرصت بی نظیر را به منظور حضور گردشگران اروپایی و خارجی در ایران را فراهم کند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 1
اشتراک در
اطلاع از
guest
1 دیدگاه
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
trackback
بازی های دوستانه فوتبال عمان اعلام شد | مارال نیوز
1 سال قبل

[…] نیوز، تیم ملی عمان قرار است با تیم […]