کد خبر : 4644
تاریخ انتشار : شنبه ۴ تیر ۱۴۰۱ - ۲:۰۶

علی قربانی مهاجم «سومقاییت جمهوری آذربایجان» با فولاد قرارداد بست

علی قربانی مهاجم «سومقاییت جمهوری آذربایجان» با فولاد قرارداد بست

مهاجم سابق «سومقاییت آذربایجان» شاگرد جواد نکونام شده و با فولاد خوزستان لیگ برتری قرارداد امضا کرد تا در فصل آتی لباس فولادی ها را بپوشد. به گزارش مارال نیوز، از سوابق بازی علی قربانی می توان بازی در تیم های استقلال تهران و سپاهان اصفهان اشاره کرد. قربانی در سال جاری در تیم «سومقاییت

مهاجم سابق «سومقاییت آذربایجان» شاگرد جواد نکونام شده و با فولاد خوزستان لیگ برتری قرارداد امضا کرد تا در فصل آتی لباس فولادی ها را بپوشد.

به گزارش مارال نیوز، از سوابق بازی علی قربانی می توان بازی در تیم های استقلال تهران و سپاهان اصفهان اشاره کرد.

قربانی در سال جاری در تیم «سومقاییت آذربایجان» بازی می کرد؛ توانست دو پاس گل و همچنین 5 بار دروازه حریفان را در لیگ جمهوری اذربایجان باز کند.

قربانی به مدت دو فصل از لیگ برتر ایران فاصله گرفته بود و این بار چالش جدیدی را با جواد نکونام و باشگاه خوب فولاد خوزستان تجربه خواهد کرد.

علاوه بر قربانی، دو خرید دیگر نیز توسط فولاد خوزستان ثبت شده است.

از خریدهای جدید باشگاه فولاد خوزستان در فصل نقل و انتقالات می توان به خرید سعید آقایی که تجربه خوب بازی در پرسپولیس را در کارنامه خود دارد و همچنین مجید علیاری بازیکن باانگیزه و تلاشگر مس رفسنجان اشاره کرد.

حالا فولاد خوزستان نیز با وارد شدن به جرگه نقل و انتقالات و خرید بازیکنان، می خواهد به مانند سایر تیمهای لیگ برتری از گردونه رقابت جا نمانده و بتواند تیمی خوب و یکدست را روانه لیگ برتر کند.

جواد نکونام از گزینه های اصلی سرمربیگری استقلال تهران بود که در نهایت صلاح دید در این مقطع همچنان سرمربیگری فولاد خوزستان را عهده دار شده و به پیشنهاد استقلالی ها نه بگوید.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 2 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 2
اشتراک در
اطلاع از
guest
2 نظرات
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
trackback
مارال نیوز
1 سال قبل

[…] فرشید اسماعیلی، علی قربانی، کریستفر کنت، […]

trackback
مارال نیوز
1 سال قبل

[…] آذربایجان و تیم سومقاییت بازی می کرد. او در […]