کد خبر : 22307
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲۱ دی ۱۴۰۱ - ۱۸:۴۹

آیا برانکو سرمربی تیم ملی ایران می شود؟

آیا برانکو سرمربی تیم ملی ایران می شود؟
یکی از گزینه های طرح شده در فضای مجازی برانکو ایوانکوویچ برای سرمربیگری ایران بوده که باید دید این اتفاق سرانجام رقم می خورد یا نه.؛

بازگشت مجدد برانکو ایوانکوویچ به ایران آیا امکان پذیر است؟ برانکو سرمربی مجدد تیم ملی خواهد شد یا این امکان در خصوص وی وجود نخواهد داشت.

برانکو ایوانکوویچ به نظر از همان اول جزو گزینه های تیم ملی برای مربیگری بوده است. برای نخستین بار نیز رئیس فدراسیون فوتبال کشورمان اسم برانکو را آورده و اعلام داشته بود که وی مربی مهمی است. این در حالی است که چنین عبارت مشابهی را در خصوص دیگر گزینه ها از زبان تاج عنوان نشده بود.

همچنین به نظر می رسد کارلوس کی روش مثل قبل شانس زیادی برای نشستن در نیمکت تیم ملی نداشته و از سویی دیگر خبرنگاران عمانی نیز در مقابل برانکو ایوانکوویچ موضع حمایتی ندارند.

حتی آنها برانکو را متهم کردند که مقابل یمن در جام خلیج فارس کم کاری کرد تا با فسخ قرارداد از سوی فدراسیون فوتبال این کشور، بتواند قرارداد خود را کامل گرفته و به پیشنهادهای خوب خود از آسیا بپردازد.

برانکو

طبق شنیده ها فدراسیون فوتبال ایران بی میل برای به خدمت گیری برانکو نیست. هر چند خود برانکو در این خصوص هیچ گونه اعلام موضعی نکرده و پیشنهاد رسمی نیز به دلیل تیم داشتن و قرارداد داشتن برانکو با عمان اعلام نشده است.

چنانچه عمان از مرحله گروهی جام خلیج فارس حذف شود شانس برای مربیگری او در ایران شاید افزایش یابد. چرا که مقدمه اخراج وی از عمان فراهم می شود.

از میان گزینه های داخلی نیز به نظر می رسد قلعه نویی شانس بیشتری نسبت به سایر مربیان دارد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 1
اشتراک در
اطلاع از
guest
1 دیدگاه
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
trackback
انتقاد از سیستم دفاعی برانکو ایوانکوویچ در عمان مقابل عربستان | مارال نیوز
1 سال قبل

[…] کار دفاعی ترکیب برانکو در عمان مقابل […]