کد خبر : 30829
تاریخ انتشار : جمعه ۶ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۴:۵۸

ایلکای گوندوگان آشنا با وظایف خود در بارسلونا/ نیاز به وفق دادن با شرایط جدید

ایلکای گوندوگان آشنا با وظایف خود در بارسلونا/ نیاز به وفق دادن با شرایط جدید
به نظر می رسد که ایلکای گوندوگان برای این که بتواند در شرایط جدید خود را با دیگر بازیکنان بارسلونا وفق دهد نیازمند هماهنگی و البته زمان است؛

به نظر می رسد که ایلکای گوندوگان برای این که بتواند در شرایط جدید خود را با دیگر بازیکنان بارسلونا وفق دهد نیازمند هماهنگی و البته زمان است.

بعد از شکست بارسلونا مقابل آرسنال با نتیجه 5 بر 3 ایلکای گوندوگان صحبتهایی داشت. وی می گوید نیازمند وفق دادن خود با بازیکنان بارسا است. البته در پست تخصصی که در آن حضور دارد و وظیفه هایی که بر عهده وی محول شده است به خوبی مطلع می باشد. اما بسیاری از چیزها برایش جدید است.

همچنین ایلکای گوندوگان در باره شکست مقابل آرسنال نیز گفت این قطعا می توانست یک دیدار بهتری برایش باشد. در طول بازی دارای اشتباه های زیادی بودیم و گل های ساده این یز از حریف خود دریافت کردیم. با همه این توضیحات از این که توانستم نخستین بازی خود برای بارسلونا را انجام دهم خرسند و خوشحال می باشم.

او همچنین اعلام کرد تصور می کند مقابل تیمیبزرگ و آماده تا انتهای مسابقه رقابتی خوب داشتند.

گوندوگان در این فصل از منچستر سیتی به بارسلونا پیوسته است و یکی از بزرگترین خریدهای بارسلونا رد طول سال های اخیر بعد از خرید روبرت لواندوفسکی محسوب می شود.

برچسب ها : ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها