کد خبر : 21715
تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۳ دی ۱۴۰۱ - ۲۳:۲۷

آیا رونالدو و جورجینا طلاق می گیرند؟

آیا رونالدو و جورجینا طلاق می گیرند؟
موضوع طلاق و اختلاف رونالدو با جوریجنا تا چه اندازه جدی است و آیا شاهد طلاق دیگری خواهیم بود؟؛

جدایی رونالدو با همسر خود جورجینا تا چه اندازه صحت دارد؟ بررسی خبر طلاق و اختلاف رونالدو با جورجینا همسر وی و جدا شدن این دو زوج از هم را بخوانیم.

در روزهای اخیر شایعات دور رونالدو بسیار بیشتر از همیشه بوده است. یکی از اخباری که به صورت ضد و نقیض از رسانه های مختلف شنیده می شد، جدایی رونالدو و جورجینا از همدیگر بود. اختلافاتی که به این موضوع ممکن بود دامن بزند. اما آنچه که در ورزشگاه مرسول پارک عربستان دیده شد خط بطلانی بر تمام این شایعات کشید.

در ورزشگاه ریاض هنگام معارفه رونالدو همسر وی نیز با فرزندانش حضور داشت. آنها رابطه خوبی در جلوی تلویزیون ها و خبرنگاران و مردم داشته و حداقل در ظاهر چیزی از دشمنی و اختلاف پیدا نبود.

همچنین رونالدو وقتی که روی سن رفت تا با هواداران حاضر صحبت کند از همسر خود جورجینا نیز تشکر کرد. رونالدو در جلوی همگان جورجینا را جزو خانواده خود دانسته و از این که در کنار وی است ابراز تشکر کرد. موضوعی که به تمام شایعه ها پایان می دهد.

همسر رونالدو جورجینا

همسر رونالدو جورجینا در عربستان

با این اوصاف باید خبر جدایی رونالدو از همسر خود را کذب دانست. چرا که اگر این گونه بود نباید او در عربستان حضور پیدا می کرد.

نکته دیگر این که هواداران عربستانی حاضر نیز اسم جورجینا را صدا زده و وی را تشویق می کردند.

همسر رونالدو حالا باید با سبک و سیاق جدید زندگی در عربستان خود را وفق بدهد. آنها برای مدت طولانی احتمالا در عربستان ساکن شوند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها