کد خبر : 6874
تاریخ انتشار : یکشنبه ۲۶ تیر ۱۴۰۱ - ۱۷:۳۶

بازتاب بین المللی بازگشت اسکوچیچ به سرمربیگری تیم ملی

بازتاب بین المللی بازگشت اسکوچیچ به سرمربیگری تیم ملی

برگشتن اسکوچیچ و بازتاب رسانه های خارجی؛ ابقای دراگان اسکوچیچ و هدایت و سرمربیگری تیم ملی فوتبال ایران با بازتاب خاصی در عرصه بین المللی مواجه بوده و رسانه های ورزشی خارجی نیز این رویداد و اتفاق را پوشش داده و رسانه ای کردند. به گزارش مارال نیوز، با توجه به اینکه تیم ملی ایران

برگشتن اسکوچیچ و بازتاب رسانه های خارجی؛ ابقای دراگان اسکوچیچ و هدایت و سرمربیگری تیم ملی فوتبال ایران با بازتاب خاصی در عرصه بین المللی مواجه بوده و رسانه های ورزشی خارجی نیز این رویداد و اتفاق را پوشش داده و رسانه ای کردند.

به گزارش مارال نیوز، با توجه به اینکه تیم ملی ایران در جام جهانی حضور داشته و با حریفان مهم و قدرتمند و پرطرفداری از جمله انگلیس و آمریکا همگروه شده بنابراین هر گونه اخبار مربوط به بازیکنان و مربیان تیم ملی ایران در تیررس دید سایر رسانه های ورزشی در عرصه بین المللی نیز قرار می گیرد.

از جمله بازتاب های جالبی که در خصوص بازگشت مجدد اسکوچیچ به تیم ملی انجام شد، می توان به توئیت سریع خبرنگار مشهور عرب زبان عمر قحطان که در خبرگزاری شبکه الکأس فعالیت می کند اشاره کرد.

عکس توئیت خبرنگار معروف عرب زبان در خصوص اسکوچیچ و تیم ملی

برگشتن اسکوچیچ و رسانه های خارجی

این خبرنگار از نهایی شدن تصمیم فدراسیون برای برکناری دراگان اسکوچیچ خبر داد و اعلام کرد اتفاق مذکور در شرایطی رقم خورده شد که تعدادی از بازیکنان تیم ملی ایران مخالف حضور این مربی بودند و چندین مربی نیز از جمله علی دایی از قبولی نشستن بر روی نیمکت تیم ملی اجتناب کرده بودند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها