کد خبر : 31318
تاریخ انتشار : شنبه ۱۱ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۷:۰۴

آیا محمد صلاح در فصل 2023 از لیورپول جدا می شود؟

آیا محمد صلاح در فصل 2023 از لیورپول جدا می شود؟
آخرین صحبتهای کلوپ در باره ترک باشگاه لیورپول توسط محمد صلاح. یورگن کلوپ سرمربی لیورپول موضع شفاف خود را در خصوص جدایی و ترک لیورپول توسط محمد صلاح بیان کرد؛

آخرین صحبتهای کلوپ در باره ترک باشگاه لیورپول توسط محمد صلاح. یورگن کلوپ سرمربی لیورپول موضع شفاف خود را در خصوص جدایی و ترک لیورپول توسط محمد صلاح بیان کرد.

ستاره مصری آیا در لیورپول می ماند یا نه؟نظر نهایی یورگن کلوپ در باره محمد صلاح به این شرح است.

شایعات در باره محمد صلاح بیشتر از همیشه است. معمولا دور ستارگان بزرگ چنین شایعاتی همواره طرح می شود. با این وجود یورگن کلوپ از ماندن محمد صلاح دفاع کرده و گویا هیچ قصدی برای فروش این ستاره در فصل 2023 نداشته و این را به باشگاه نیز ابلاغ کرده است.

کلوپ در خصوص محمد صلاح اعلام کرده که موضعشان در باره این بازیکن هیچ گونه تغییری نداشته است و همان دیدگاه قبلی می باشد.

همچنین کلوپ تاکید کرد حرف زیادی در این باره نداشته و همچنین تا آن قسمتی که اطلاع دارد محمد صلاح دارای پیشنهادی که به دستشان نیز برسد نیست.

همچنین کلوپ در باره جدا شدن کوتناته نیز گفت اگر بتوانند به جذب یک دفاع وسط دیگر موفق شوند به جدایی این بازیکن فکر خواهد کرد.

در باره رایان گراونبرخ نیز قرار است اگر اتفاق خاصی رخ ندهد در روز یکشنبه هفته جاری در باره ان صحبت شود.

علاوه بر این کلوپ در باره داروین نونیز نیز گفت او بعد از بازی اعتماد به نفس بالایی گرفت و بایستی نیز همین گونه باشد و وی تبدیل به بازیکنی خطرناک در طول مسابقه و در زمین بازی باشد. عملکردی که به مانند دیگر بازیکنان جنگنده در زمین تاثیرگذار بود.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها