کد خبر : 29363
تاریخ انتشار : جمعه ۱۹ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۱:۲۹

تلاش الهلال برای جبران شکست جذب مسی با پیشنهاد به محمد صلاح

تلاش الهلال برای جبران شکست جذب مسی با پیشنهاد به محمد صلاح
تلاش هایی که الهلال برای جبران شکست خریداری و انعقاد قرارداد با مسی داشت. گویا آنها با پیشنهاد به محمد صلاح می خواهند بار دیگر یک هدف بزرگ را نشانه بگیرند؛

تلاش هایی که الهلال برای جبران شکست خریداری و انعقاد قرارداد با مسی داشت. گویا آنها با پیشنهاد به محمد صلاح می خواهند بار دیگر یک هدف بزرگ را نشانه بگیرند.

به نظر می رسد که پیشنهاد سنگین الهلال بعد از مسی به محمد صلاح رسیده است. آنها بعد از ناکامی در جذب لیونل مسی در نهایت به سراغ ستاره ای به نام محمد صلاح رفتند.

هواداران الهلال که در تلاش بودند تا قرارداد خود با مسی را نهایی شده ببینند اما در نهایت این اتفاق نیافتاد. خبرهایی در رسانه ها می پیچد که احتمال اقدام الهلال برای خریداری محمد صلاخ و دادن پیشنهاد سنگین به این بازیکن وجود دارد.

بیش از یک میلیارد یورو بودجه برای خریداری محمد صلاح !!

حتی عنوان شده که الهلالی ها برای خریداری صلاح می توانند تا بیش از یک میلیارد یورو نیز هزینه نمایند. مبلغی عجیب و دیوانه کننده که البته معلوم نیست برای حضور صلاح برای چند فصل در الهلال است.

همچنین چه مبلغی از آن برای صدور رضایت نامه حضور صلاح در لیورپول است.

با این وجود سایت گل اعلام کرد که محمد صلاح تا بدین لحظه در لیست خریدهای الهلال نبوده و سران باشگاه پیش تر از این درتلاش بودند که چنانچه خریداری مسی با شکست مواجه شود به سراغ خریداری نیمار بروند. باید منتظر نظر نهایی سران الهلال در باره سیاست آنها در خصوص جذب بازیکن های بعدی بود.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها