کد خبر : 30694
تاریخ انتشار : یکشنبه ۱ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۱:۱۰

آیا والیبال ژاپن و ایران در بازی های آسیایی هانگژو 2023 با تیم اصلی حاضر می شود؟

آیا والیبال ژاپن و ایران در بازی های آسیایی هانگژو 2023 با تیم اصلی حاضر می شود؟
توضیحاتی در خصوص این که تیم ملی والیبال ایران و ژاپن در بازی های آسیایی هانگژو 2023 با تیم اصلی خود وارد مسابقات می شود یا با تیم ب. آیا ایران در رقابت های آسیایی چین با تیم دوم والیبال خود حضور می یابد؛

توضیحاتی در خصوص این که تیم ملی والیبال ایران و ژاپن در بازی های آسیایی هانگژو 2023 با تیم اصلی خود وارد مسابقات می شود یا با تیم ب. آیا ایران در رقابت های آسیایی چین با تیم دوم والیبال خود حضور می یابد؟

با توجه به این که فاصله کمی بین مسابقات آسیایی و همچنین انتخابی المپیک است. پیش تر از این حدس زده می شد که والیبالیست ها با تیم ب خود راهی این تورنمنت شوند. اما گویا تیم ملی ایران با ترکیب اصلی خود حاضر خواهد شد.

در این باره عنوان شده که تیم ملی با رویکرد کسب طلا و با مربیگری عطایی راهی بازی های آسیایی هانگژو می شود. همچنین ملی پوشان ایران  از ترکیب اصلی خود نیز بهره خواهد برد.

این در حالی است که در این باره شنیده شده که ژاپن با تیم دوم خود به احتمال زیاد در این رقابت ها حاضر شود.

تیم ملی والیبال ایران که قهرمانی در دو دوره پیشین را داشت در تلاش است برای سومین بار به عنوان قهرمانی بازی های آسیایی دست یابد.

با این وجود اصلی ترین رویکرد تیم ملی والیبال صعود به المپیک بوده و نبایستی این اتفاق نیز به خطر بیافتد. رقابت های آسیایی از اواخر شهریور ماه برگزار می شود.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها