کد خبر : 3731
تاریخ انتشار : جمعه ۲۰ خرداد ۱۴۰۱ - ۹:۱۶

عکس تصادف ماشین با رهگذران عابر پیاده

عکس تصادف ماشین با رهگذران عابر پیاده

تصادف خودرو با مردم و رهگذران عادی، عکس هایی از حادثه تصادف ماشین با رهگذران عابر پیاده که منجر به از دست دادن جان یک نفر نیز شد. در روز چهارشنبه هفته گذشته، اتفاق تصادف خودرو با رهگذران عابر پیاده و افرادی که در بلوار تجواری منطقه پرتردد در برلین آلمان حاضر بودند، بحث برانگیز

تصادف خودرو با مردم و رهگذران عادی، عکس هایی از حادثه تصادف ماشین با رهگذران عابر پیاده که منجر به از دست دادن جان یک نفر نیز شد.

در روز چهارشنبه هفته گذشته، اتفاق تصادف خودرو با رهگذران عابر پیاده و افرادی که در بلوار تجواری منطقه پرتردد در برلین آلمان حاضر بودند، بحث برانگیز شد.

رهگذران پیاده ای که در حال گشت و گذار و پیاده روی و یا خرید از بازار بودند، به یکباره با انحراف به چپ یک خودرو در شهر برلین در غرب آلمان، خود را مصدوم و لت و پار شده دیدند.

عکسهای تصادف خودرو با مردم

تصادف سنگین با مردم های عادی

تصادف خودرو با مردم

این اتفاق تصادف خودرو با عابران شائبه برانگیز بوده و احتمال حمله بودن و عمدی بودن آن توسط راننده نیز وجود دارد.

حساسیت پلیس به این موضوع نیز با بررسی های اولیه بیشتر شده است.

حادثه تصادف با مردم

برخورد خودرو با مردم پیاده

تغییر مسیر به یکباره خودرو به سمت عابران پیاده در غرب پایتخت آلمان موجب از دست دادن جان یک نفر و همچنین مصدومیت شدید هشت نفر شد.

راننده خودرو در حال حاضر در اختیار پلیس قرار دارد. تحقیقات نیز در خصوص تروریستی بودن و عمدی بودن آن یا تصادفی بودنش در حال انجام است.

این مهم در مکانی رخ داد که در 6 سال پیش نیز یک اسلامگرای افراطی با کامیون به بازار و تردد مردم و عابران پیاده تغییر مسیر داده و موجبات مرگ 13 نفر از مردمان بی گناه با خودروی سنگینش را فراهم کرد.

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها