کد خبر : 20241
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲۳ آذر ۱۴۰۱ - ۱۹:۰۳

آیا پورتو مایل به فروش مهدی طارمی است؟

آیا پورتو مایل به فروش مهدی طارمی است؟
شراط و مبلغ فروش و رضایتنامه دادن به مهدی طارمی در نیم فصل اعلام شد تا برای این منظور برخی تیمهای خواهان طارمی از شرایط مطلع شوند.؛

یکی از سایتهای پرتغالی شناخته شده شرایط فروش مهدی طارمی و اعلام رضایت برای جدایی او را بیان کرده است. سایت ورزشی اوجوگو از رسانه های پربازدید و قابل استناد است. این رسانه شرایط جدایی طارمی ازپورتو و پیوستن به باشگاه های دیگر از جمله آرسنال را تشریح کرده است.

به اعتتقاد این تارنما پورتو بهای رضایتنامه جدایی طارمی را مبلغ 60 میلیون یورو تعیین کرده است. همچنین تیمهایی که مایل به خدمت گیری طارمی هستند باید این را در نظر بگیرند که طارمی تا تابستان 2024 با این باشگاه پرتغالی قرارداد دارد. او به این زودی ها بازیکن آزاد نخواهد شد. چنانچه باشگاهی از جمله آرسنال مایل به خرید این بازیکن بزرگ ایرانی باشد باید بتواند بهای رضایتنامه را بپردازد.

این رسانه یک موضوع دیگر مهمی را نیز عنوان کرده که باعث خواهد شد برخی تیمها در وسط فصل قید طارمی را بزنند. پورتو اعلام کرده تمایلی برای از دست دادن طارمی با مبلغی کمتر از آن چه که اعلام شد ندارد.

بنابراین آرسنالی که اکنون گابریل ژسوس را نیز مصدوم شده و از دست رفته دیده و به دنبال خرید مهاجم شش دانگ است اگر می خواهد طارمی را خریداری بکند باید سر کیشه را شل کند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 2 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 2
اشتراک در
اطلاع از
guest
2 نظرات
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
trackback
تک گل طارمی از روی نقطه پنالتی مقابل ویزلا در لیگ کاپ | مارال نیوز
1 سال قبل

[…] لیگ کاپ پرتغال مهدی طارمی در جشنواره گل […]

trackback
بهترین عنوان طارمی در لیگ پرتغال به دلیل تاثیرگذاری در گل | مارال نیوز
1 سال قبل

[…] نشریات معتبر به مهدی طارمی اختصاص یافت. […]