کد خبر : 13445
تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۸ شهریور ۱۴۰۱ - ۱۸:۳۹

چرا یوونتوس آلگری را اخراج نمی کند؟

چرا یوونتوس آلگری را اخراج نمی کند؟

دلیل اخراج نکردن سرمربی یوونتوس چیست و چرا آنها همچنان به آلگری اعتماد دارند و نمی خواهند این سرمربی را از کار برکنار کنند. یوونتوس با آلگری سخت ترین و بدترین روزگار خود را که اصلا قابل پیش بینی نیز نبود سپری می کند آنها در سری آ از 7 بازی 10 امتیاز کسب کرده

دلیل اخراج نکردن سرمربی یوونتوس چیست و چرا آنها همچنان به آلگری اعتماد دارند و نمی خواهند این سرمربی را از کار برکنار کنند.

یوونتوس با آلگری سخت ترین و بدترین روزگار خود را که اصلا قابل پیش بینی نیز نبود سپری می کند آنها در سری آ از 7 بازی 10 امتیاز کسب کرده اند و در لیگ اروپا نیز در دو دیدار نخست خود برابر پاری سن ژرمن و بنفیکا با شکست بدرقه شده اند.

اما دلیل اصلی اخراج نکردن این سرمربی شاید موضوعی باشد که از سوی مدیر باشگاه یوونتوس به آن اشاره شده است.

به گفته این مدیر برکناری مکس آلگری یک اقدام دیوانه وار است چرا که اخراجش اصلا راحت نیست.

یوونتوس با این سرمربی تا سال 2025 قرارداد دارد و برای اخراج این سرمربی چیزی در حدود سی میلیون یورو باید خسارت پرداخت شود.

همچنین جایگزین مناسب با درآمدهای باشگاه یوونتوس را نیز باید در نظر گرفت و در چنین شرایطی توافق نمودن با گزینه هایی همچون زیدان و توخل با توجه به درامد و سرمایه های موجود یوونتوس عملا سخت است.

چرا یوونتوس آلگری را اخراج نمی کند؟

با توجه به این اوصاف تا پیش از جام جهانی تصور می شود که یوونتوس تغییری در سرمربی خود نداشته باشد و همچنین باید فرصت لازم برای برگشت بازیکنان مصدومی همچون پوگبا و کیه زا را به این مربی بدهد تا شاید آلگری با بازیکنان کاملتر و بزرگتر بتواند کارهای بهتری برای یوونتوس انجام دهد.

برچسب ها : ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 1
اشتراک در
اطلاع از
guest
1 دیدگاه
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
trackback
آتش بازی یوونتوس مقابل بولونیا/ بانوی پیر همچنان زنده است | مارال نیوز
1 سال قبل

[…] شاگردان مکس آلگری که در لیگ امسال […]