کد خبر : 12393
تاریخ انتشار : جمعه ۱۸ شهریور ۱۴۰۱ - ۲۰:۲۶

آیا کریم باقری و وحید هاشمیان دستیار کی روش می شوند؟

آیا کریم باقری و وحید هاشمیان دستیار کی روش می شوند؟

آیا در جام جهانی از کریم باقری و وحید هاشمیان استفاده می شود و یا کارلوس کی روش نظر دیگری نسبت به این مربیان خواهد داشت. قبل از آنکه کارلوس کی روش به ایران بیاید، کریم باقری در مقطع کوتاهی از تیم ملی جدا شد اما با کسب اجازه از سرمربی پرسپولیس مجددا با تیم

آیا در جام جهانی از کریم باقری و وحید هاشمیان استفاده می شود و یا کارلوس کی روش نظر دیگری نسبت به این مربیان خواهد داشت.

قبل از آنکه کارلوس کی روش به ایران بیاید، کریم باقری در مقطع کوتاهی از تیم ملی جدا شد اما با کسب اجازه از سرمربی پرسپولیس مجددا با تیم ملی همکاری کرد.

وحید هاشمیان نیز همواره به عنوان دستیار کی روش در کنار او حضور داشت و زحمات زیادی نیز در تیم ملی کشیده بود.

کریم باقری

حالا بعد از اینکه مهدی تاج رئیس فدراسیون انتخاب شد، نظراتی در خصوص احتمال استفاده از وحید هاشیمان و کریم باقری وجود داشت اما سایت خبر ورزشی نوشته که گویا کی روش کریم باقری و وحید هاشیمان را نخواسته است و بدین منظور کریم باقری نیز به صورت داوطلبانه پاسپورتش را از فدراسیون پس گرفته است.

کی روش هنوز به ایران نیامده و چنانچه وی به ایران بیاید شاید پاسخگوی بسیاری از سوالات باشد تا ترکیب فنی نهایی دستیاران وی نیز مشخص شود.

از جود نکونام به عنوان اصلی ترین گزینه دستیار اولی کی روش صحبت می شود و به نظر می رسد تکلیف نهایی دستیاری وی بعد از بازی ملوان با فولاد خوزستان که فردا در انزلی برگزار می شود، مشخص گردد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها