کد خبر : 4702
تاریخ انتشار : شنبه ۴ تیر ۱۴۰۱ - ۱۹:۳۵

کارلوس کی روش بعد از مصر سرمربی چه تیمی می شود

کارلوس کی روش بعد از مصر سرمربی چه تیمی می شود

کی روش مربی کدام تیم است و سرمربی سابق تیم ملی ایران و مصر، بعد از جدایی از فوتبال مصر سرمربی چه تیمی می شود؟ به گزارش مارال نیوز، کارلوس کی روش سرمربی سالهای نه چندان دور تیم ملی ایران بعد از جدایی از فوتبال مصر، گویا به نیمکت تیم ملی فوتبال عراق نزدیک تر

کی روش مربی کدام تیم است و سرمربی سابق تیم ملی ایران و مصر، بعد از جدایی از فوتبال مصر سرمربی چه تیمی می شود؟

به گزارش مارال نیوز، کارلوس کی روش سرمربی سالهای نه چندان دور تیم ملی ایران بعد از جدایی از فوتبال مصر، گویا به نیمکت تیم ملی فوتبال عراق نزدیک تر از قبل شده است.

خبرنگاری به نام مهیب عبدالهادی که در شبکه تلویزیونی ام بی سی فعالیت می کند مدهی شده کی روش احتمالا مربی تیم ملی عراق شود و به نیمکت این تیم نزدیکتر شده است.

پیش از این صحبتهایی در خصوص تداوم همکاری تیم ملی مصر با کارلوس کی روش و همچنین جانشین شدن کارلوس کی روش به جای اسکوچیچ در تیم ملی فوتبال ایران در رقابتهای جام جهانی شده بود.

البته هیچ یک از این دو اتفاق نیافتد تا در نهایت طبق فتوتیتری که در عکس بالایی از «کوره» دیدیم، کارلوس کی روش در یک قدمی سرمربیگری تیم ملی عراق باشد.

روز گذشته نیز کی روش به علت کشر شدن مبلغ قراردادش باعث حاضر نشدن در یکی از نشست های خبری کی روش دربازی های قبلی مصر مقابل کامرون؛ از فدراسیون مصر ناراضی بوده و بازگشت به مصر را غیر ممکن عنوان کرده بود.

حالا با توجه به جدایی صد در صدی کارلوس کی روش که به احتمال زیاد این مهم اتفاق بیافتد، باید منتظر تصمیم نهایی کارلوس کی روش برای انتخاب تیم جدید باشیم. تیمی که احتمالا عراق باشد. البته منابع رسمی این موضوع را تاکنون قویا تائید نکردند و در حد گمانه زنی می باشد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 1
اشتراک در
اطلاع از
guest
1 دیدگاه
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
trackback
مارال نیوز
1 سال قبل

[…] با کارلوس کی روش برای آمدن به […]