کد خبر : 20703
تاریخ انتشار : سه شنبه ۲۹ آذر ۱۴۰۱ - ۲۱:۴۲

آیا گل روزبه چشمی به پرسپولیس درست بود؟

آیا گل روزبه چشمی به پرسپولیس درست بود؟
کارشناسی داوری گل روزبه چشمی به پرسپولیس و بررسی اتفاق مهم این بازی را بخوانیم.؛

کارشناسی داوری گل اول استقلال به پرسپولیس در هفته دوازدهم لیگ برتر توسط روزبه چشمی. آیا گلی که توسط استقلال و روزبه چشمی به پرسپولیس زده شد صحیح بود؟

با توجه به اینکه به تازگی بازی های جام جهانی رابه پایان رسانده ایم، عادت داریم بعد دیدن آن همه فوتبال در مسائل حساس منتظر وی ای آر باشیم. البته این سیستم ویدیویی در حال حاضر در کشور ما پیاده سازی نشده است. این موضوع کار کمک داور و داوران بازی را بسیار سخت می کند. چه بسا ممکن است در برخی صحنه ها نیز اشتباهاتی رخ دهد که عمدی نیست.

عکس لحظه و موقعیت گل زنی روزبه چشمی به پرسپولیس را در زیر ببینیم.

استقلال پرسپولیس

سایت ورزش سه در کارشناسی داوری که در خصوص گل استقلال به پرسپولیس به ثمر رسید نظر 4 کارشناس را پرسیده است. آقایان میرزابیگی، سلیمانی، رودنیل در خصوص این صحنه اعتقاد دارند گل صحیح بود ولی غلامرضا جباری گل روزبه چشمی را آفساید می داند.

آقای جباری در خصوص کارشناسی گل آفساید استقلالی ها گفته با فیلمی که داریم دادن نظر دشوار است. البته چنانچه تمایل داشته باشیم همان بررسی دقیقی که در جام جهانی وجود داشت را انجام دهیم به نظر می رسد که شانه های گلزن استقلال چشمی در موقعیت آفساید قرار داشت. بنابراین این گل آفساید بود.

کارشناسان دیگر در این رابطه نظر متفاوتی داشتند و گل را صحیح می دانستند. مثلا آقای رودنیل در این باره گفته که بازیکنی که ضربه سر را زد با دفاع قرمزها در یک خط بود. دست بازیکن استقلال جلوتر بود ولی این دست در آفسایدگیری ها مورد محاسبه قرار نمی گیرد. حیدر سلیمانی نیز به کار خوب کمک داور و صحیح عمل کردن در پرچم نزدن اشاره داشت.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها