کد خبر : 6269
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲۲ تیر ۱۴۰۱ - ۱۰:۰۱

اسکوچیچ رفتنی شد اما خیلی زود بر می گردد

اسکوچیچ رفتنی شد اما خیلی زود بر می گردد

دراگان اسکوچیچ از ایران رفتنی شد و امروز تهران را ترک خواهد کرد اما خیلی زود برای پیگیری امور و تعیین تکلیف نهاییش مجددا به ایران بازخواهد گشت. به گزارش مارال نیوز، دراگان اسکوچیچ سرمربی موفق که در تیم ملی بهترین نتایج سالیان اخیر را کسب کرده بود، از ایران رفتنی شد البته او به

دراگان اسکوچیچ از ایران رفتنی شد و امروز تهران را ترک خواهد کرد اما خیلی زود برای پیگیری امور و تعیین تکلیف نهاییش مجددا به ایران بازخواهد گشت.

به گزارش مارال نیوز، دراگان اسکوچیچ سرمربی موفق که در تیم ملی بهترین نتایج سالیان اخیر را کسب کرده بود، از ایران رفتنی شد البته او به صورت موقت امشب ایران را ترک کرده و مجددا در حدود یک هفته دیگر و 30 تیرماه به ایران برمیگردد.

کمیته فنی فدراسیون اسکوچیچ را دارای صلاحیتهای لازم برای مدیریت و سرمربی شدن تیم ملی نداده و ایشان را از سمت خود برکنار کرده بود. با این اتفاق نام چندین گزینه داخلی و خارجی برای جانشین شدن به جای او شنیده می شد.

اسکوچیچ به منظور حضور در جلسه هیئت رئیسه فدراسیون به تهران برگشته بود و در آنجا موارد خود را بیان کرد. او باز ایران را ترک کرده و در 30 تیر به کشورمان بازخواهد گشت.

برخی از بازیکنان پیشتیبان و حامی او بوده و برخی دیگر نیز بودن او در جام جهانی را چندان مفید برای کشورمان نمی دانستند.

برچسب ها : ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها