کد خبر : 28685
تاریخ انتشار : شنبه ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۱۰:۵۲

احتمال رویارویی مجدد با نماینده قطر و انتقام شکست در باشگاه های آسیا

احتمال رویارویی مجدد با نماینده قطر و انتقام شکست در باشگاه های آسیا
احتمال این که شاهد رویارویی مجدد والیبال نماینده کشورمان با نماینده قطر و در نهایت تلاش برای انتقام و جبران شکست در باشگاه های آسیا از این تیم را شاهد باشیم وجود دارد؛

احتمال این که شاهد رویارویی مجدد والیبال نماینده کشورمان با نماینده قطر و در نهایت تلاش برای انتقام و جبران شکست در باشگاه های آسیا از این تیم را شاهد باشیم وجود دارد.

احتمال این که شهداب یزد نماینده ایران در والیبال باشگاه های آسیا مجددا در بازی فینال و یا رده بندی با الشرطه قطر یا پلیس قطر مواجه شود وجود دارد. باید دید در نهایت این اتفاق رقم زده خواهد شد یا نه.

در بازی مرحله دوم والیبال باشگاه های آسیا شهداب یزد از پلیس قطر 3 بر 2 شکست خورد. در بازی نیمه نهایی امروز شهداب یزد مقابل نماینده ژاپن قرار می گیرد.

شهداب یزد

به دلیل این که دیگر تیم راه یافته به جمع 4 تیم نهایی پلیس قطر است. احتمال رو در رویی مجدد شهداب با این تیم قطری زیاد است.

در این صورت می توان یک دوئل حساس جذاب دیگر نیز بین نماینده ایران و قطر در والیبال باشگاه های آسیا را دید. دیداری که می تواند طعم انتقام را نیز برای بازیکنان شهداب یزد به دلیل شکست در بازی اول داشته باشد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها