کد خبر : 13468
تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۸ شهریور ۱۴۰۱ - ۲۳:۰۵

هت تریک مهدی هاشم نژاد برای تراکتورسازی مقابل نود ارومیه

هت تریک مهدی هاشم نژاد برای تراکتورسازی مقابل نود ارومیه

با هت تریک مهدی هاشم نژاد و درخشش فوق العاده این بازیکن برای تراکتورسازی مقابل نود ارومیه تراکتور توانست یک برد پرگل را مقابل نماینده خوب آذربایجان غربی کسب کند. در دیدار دوستانه ای که به میزبانی تبریزی ها در ورزشگاه تبریز انجام شد تراکتوری ها 6 بر 1 از سد نود ارومیه گذشتند. مهدی

با هت تریک مهدی هاشم نژاد و درخشش فوق العاده این بازیکن برای تراکتورسازی مقابل نود ارومیه تراکتور توانست یک برد پرگل را مقابل نماینده خوب آذربایجان غربی کسب کند.

در دیدار دوستانه ای که به میزبانی تبریزی ها در ورزشگاه تبریز انجام شد تراکتوری ها 6 بر 1 از سد نود ارومیه گذشتند.

مهدی هاشم نژاد ستاره تراکتوری ها هت تریک کرد، کاوه رضایی یکی از گلهای تراکتور را به وسیله ضربه پنالتی به ثمر رساند و دو گل دیگر تراکتوریها را نیز علی نجفی و محمد عباس زاده به ثمر رساندند.

تراکتورسازی در این تقابل دوستانه به دروازه بان دوم خود رضا کاخ ساز نیز برای دقایقی اجازه حضور در میدان مسابقه را داد. تنها گل نود ارومیه نیز به وسیله ضربه پنالتی به ثمر رسید.

تراکتور با قربان بردیف در حال تجربه دوران جدیدی است، آنها امیدوارند در این فصل به ناکامی های چند سال گذشته خود پایان دهند و بتوانند با مدیریت همراه با آرامشی که توسط ایوب بهتاج در این تیم ایجاد شده و همچنین تقویت بازیکنان و خریداری مهره های خوب که برخی نیز در نیم فصل احتمالا به تراکتوری ها اضافه شود، در قواره مدعی ظاهر شوند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 1
اشتراک در
اطلاع از
guest
1 دیدگاه
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
trackback
هت تریک طیبی و احمدعباسی برای دو رقمی شدن | مارال نیوز
1 سال قبل

[…] هت تریک و درخشش حسین […]