کد خبر : 19190
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۹ آذر ۱۴۰۱ - ۱۴:۵۷

ادعای جدید تائید نشده؛

ادعای غیرقابل شمارش بودن صفرهای رقم قرارداد رونالدو با تیم عربستانی

ادعای غیرقابل شمارش بودن صفرهای رقم قرارداد رونالدو با تیم عربستانی
نشریه مارکا مدعی شد رونالدو به قرارداد بستن با تیم باشگاهی عربستانی بسیار نزدیک شده و رقم قرارداد نیز بسیار بالا است.؛

رقم عجیب و بالای قرارداد احتمالی بسته شده رونالدو با النصر عربستان. ادعای امروز جالب مارکا در خصوص نزدیک شدن برای قرارداد رونالدو با تیم عربستانی. تیم باشگاهی النصر به ادعای روزنامه مارکا با کریستیانو رونالدو در چند قدمی قرارداد بستن است. اتفاقی که البته در حد ادعا بوده و رونالدو و مدیر برنامه های او تاکنون این موضوع را تائید یا رد نکرده اند.

باید منتظر نظر نهایی رونالدو و همچنین اعلام رسمی وی باشیم که آیا خبر پیوستن رونالدو به ادعای مارکا درست است یا نه.  مارکا اعلام کرده رونالدو برای قرارداد با تیم النصر عربستان بسیار نزدیک شده است.

قرار است این قرارداد به مدت دو سال و نیم باشد. همچنین مبلغ قرارداد نیز با در نظر گرفتن قراردادهای تبلیغاتی و حقوق در هر فصل به دویست میلیون یورو خواهد رسید. مبلغی که شاید ما نتوانیم با پول ایران صفرهایش را بشماریم.

غیرقابل شمارش بودن صفرهای رقم قرارداد رونالدو با تیم عربستانی

با توجه به اینکه رونالدو با تیم ملی پرتغال در جام جهانی حضور دارد و مشغول مهمترین بازی های ورزشی خود می باشد، بعید است وی اکنون تمرکز خود را بر هم زده و به این موضوع بپردازد. احتمالا بعد از اتمام جام جهانی رونالدو با تمرکز و فراغ بال بیشتری به این موضوع یا بررسی پیشنهاد دیگر تیمها خواهد پرداخت.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها