کد خبر : 20770
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۳۰ آذر ۱۴۰۱ - ۲۳:۳۰

جعلی یا واقعیت داشتن حضور رونالدو در ریاض برای قرارداد بستن

جعلی یا واقعیت داشتن حضور رونالدو در ریاض برای قرارداد بستن
آخرین اخبار از حضور رونالدو در ریاض و قرارداد بستن با تیم النصر را بخوانیم.؛

جعلی یا واقعیت داشتن حضور رونالدو در عربستان برای قرارداد بستن. این عکس از رونالدو در عربستان که برخی ها آن را جدید و واقعی می دانند. اتفاقی که امشب در حال رسانه ای شدن است. البته برخی دیگر نیز عکس حضور رونالدو در عربستان را جعلی و یا مربوط به برهه گذشته می دانند.

فعلا تنها اطلاعاتی که در دست است این بوده که رونالدو در آخرین سفر و حضور خود در کمپ تمرینی رئال مادرید بود. او در اسپانیا حضور داشت و از امکانات باشگاه رئال برای آماده سازی بدن خود استفاده می کرد. البته این موضوع به معنای قرارداد بستن با رئالی ها نبود و وی تنها از شرایط و زمین چمن و امکانات موجود آن باشگاه با اجازه قبلی بهره مند می شود.

شایعه ای که به شدت در حال پیچیده شدن است. رسانه ها تصویر زیر را به کریستیانو رونالدو و حضور وی در ریاض ارتباط می دهند. اتفاقی که گویا امشب رخ داده است.

رونالدو با چمدان هایش در حال پیاده شدن از ماشین و رفتن به سمت باشگاه النصر عربستان و انعقاد قرارداد تنها توضیحی است که در کنار این عکس نوشته شده است. هر چند این موضوع به صورت رسمی عنوان نشده اما شنیده ها از پیشرفت مذاکرات رونالدو با النصر و احتمال واقعی بودن این عکسها و حضور رونالدو در عربستان خبر می دهد.

عکس رونالدو در عربستان برای قرارداد بستن با النصر

صحت این موضوع تائید یا رد نشده است.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 1
اشتراک در
اطلاع از
guest
1 دیدگاه
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
trackback
الهلال پیشنهاد بهتر به رونالدو داد/ جنگ دو تیم عربستانی | مارال نیوز
1 سال قبل

[…] کریستیانو رونالدو ستاره بزرگ […]