کد خبر : 13829
تاریخ انتشار : جمعه ۱ مهر ۱۴۰۱ - ۲۱:۴۵

اروگوئه قبل از ایران در چند بازی گل نخورده بود؟

اروگوئه قبل از ایران در چند بازی گل نخورده بود؟
تعداد کلین شیت و گل هایی که اروگوئه از مقابل حریفان خود پیش از ایران خورده بود با ارائه آمار و جزئیات آن را بخوانیم.؛

اروگوئه چند بازی دروازه خود را بسته نگه داشته بود؟ پاره شدن نوار کلین شیت های اروگوئه با خوردن گل از طارمی و پیروزی یک بر صفر یوزهای ایرانی مقابل اروگوئه در کشور اتریش و بازی دوستانه رقم خورد.

اروگوئه بیش از 550 دقیقه بود که هیچ گلی دریافت نکرده بود بعد از پنج بازی بسته نگه داشتن دروازه خود مقابل یوزهای ایرانی تن به شکست داد.

با کار تیمی زیبا و عالی که بازیکنان ایرانی انجام دادند که در رأس آن قدوس و کریم انصاری فرد قرار داشت، توپ درون محوطه شش قدم با پله شدن در اختیار طارمی قرار گرفت و مهدی نیز به صورت سر ضرب و بدون تعلل در اولین رسیدن توپ با ضربه بغل پای دقیق و به گونه ای که دروازه بان اروگوئه نتواند هیچ واکنشی از خود نشان دهد، دروازه اروگوئه ای ها را باز کرد تا یک پیروزی ارزشمند برای ایران و شاگردان کارلوس کی روش ثبت شود.

نکته دیگر برد های پرگل اروگوئه در مقابل حریفان خود بود.

هم تیمی های لوئیس سوارز پیش از این در دو بازی انتخابی جام جهانی و سه بازی دوستانه فوق العاده درخشان ظاهر شده بودند و بازیهای پرگل همراه با بدون خوردن گل را تجربه نموده بودند.

با این پیروزی مطمئنا هم گروه های ایران در جام جهانی لرزه بر اندامشان ایجاد خواهد شد تا بدانند که با چه تیم قدر و خوبی قرار است که بازی کنند.

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها