کد خبر : 12483
تاریخ انتشار : شنبه ۱۹ شهریور ۱۴۰۱ - ۱۵:۴۵

پاسخ طارمی به اعتراض و انتقاد تمارض

پاسخ طارمی به اعتراض و انتقاد تمارض

بازیکن مطرح پورتو مهدی طارمی سرانجام بعد از هجمه وسیعی که نسبت به تمارض های وی انجام شده بود پاسخ داد و نسبت به این که پاسخگوی حرفهای غیر مستند دیگران نیست؛ صحبت کوتاهی در توئیت خود اعلام کرد. مهدی طارمی در صفحه توئیت خود نسبت به اتفاقات اخیر پاسخ داد. طارمی در توئیتر خود

بازیکن مطرح پورتو مهدی طارمی سرانجام بعد از هجمه وسیعی که نسبت به تمارض های وی انجام شده بود پاسخ داد و نسبت به این که پاسخگوی حرفهای غیر مستند دیگران نیست؛ صحبت کوتاهی در توئیت خود اعلام کرد.

مهدی طارمی در صفحه توئیت خود نسبت به اتفاقات اخیر پاسخ داد.

پاسخ طارمی به اعتراض و انتقاد تمارض

طارمی در توئیتر خود در پاسخ به موج انتقادات که بیشتر از سوی اسپورتینگی ها انجام می شد نوشت که تنها به پورتو و هواداران این تیم خوب اهمیت می دهد چرا که برای آنان بازی می کند و تنها موردی که برایش اهمیت ویژه و خاصی دارد عملکردش در پورتو است.

طارمی این صحبتها را به زبان پرتغالی در توئیتر خود گذشاته بود تا همه هواداران و طرفداران پرتغالی زبان پورتو در جریان این صحبتهای مهم وی قرار بگیرند.

هواداران اسپورتینگ در سالیان اخیر با توجه به از دست دادن موقعیت خوب خود در لیگ پرتغال و قرار گرفتن در زیر سایه پورتو همواره نسبت به پورتو و طارمیبازیکن خوب این تیم کینه بر دل داشتند و به بهانه های مختلف نسبت به این تیم انتقادات روا یا غیرمستندی را ارائه می کردند که اخیرا نیز این انتقادات نسبت به طارمی رنگ و لعاب بیشتر و جلوه بالاتری گرفته بود.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 1
اشتراک در
اطلاع از
guest
1 دیدگاه
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
trackback
گل دقیقه 3 طارمی به چاور در لیگ پرتغال | مارال نیوز
1 سال قبل

[…] بوده و به دلیل تمارض انجام یافته در […]