کد خبر : 29886
تاریخ انتشار : سه شنبه ۶ تیر ۱۴۰۲ - ۰:۱۹

استرالیا و عربستان ناکام های بزرگ فوتبال نوجوانان

استرالیا و عربستان ناکام های بزرگ فوتبال نوجوانان
در جام ملت های نوجوانان آسیا 2023 و مرحله یک چهارم نهایی این رقابت ها دو تیم مدعی عربستان و استرالیا از راهیابی به جام جهانی بازماندند؛

در جام ملت های نوجوانان آسیا 2023 و مرحله یک چهارم نهایی این رقابت ها دو تیم مدعی عربستان و استرالیا از راهیابی به جام جهانی بازماندند.

عربستان و استرالیا تیم های مدعی بزرگ این جام بودند که با مواجهه با دو صخره بزرگ ژاپن و ازبکستان نتوانستند کاری از پیش ببرند.

ساعاتی پیش ژاپن با پیروز 3 بر 1 مقابل استرالیا توانست جواز حضور در جام جهانی اندونزی را کسب کند. همچنین ازبکستان نیز با دو گل عربستان را مغلوب کرد. تا ازبک ها نیز دیگر تیم راه یافته به جام جهانی 2023 اندونزی در رده سنی نوجوانان باشند.

پیش تر از این تیم ملی فوتبال نوجوانان کره جنوبی توانسته بود با پیروزی بر تایلند راهی مرحله نیمه نهایی شود. همچنین ایران نیز با برد مقابل یمن در ضربات پنالتی به جمع 4 تیم نهایی جام ملتهای آسیا صعود کرده بود.

با مشخص شدن وضعیت ژاپن و ازبکستان دو تیم دیگر راه یافته به نیمه نهایی جام ملتهای نوجوانان اسیا ایران بایستی با زاپن بازی داشته باشد. ازبکستان نیز با عربستان دیدار خواهد داشت. تا تکلیف تیم های صعود کرده به فینال نوجوانان آسیا مشخص گردد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها