کد خبر : 6858
تاریخ انتشار : یکشنبه ۲۶ تیر ۱۴۰۱ - ۱۴:۳۶

عصر جدید 4 کی ساخته و پخش می شود

عصر جدید 4 کی ساخته و پخش می شود

ساخت سری جدید عصر جدید بعد از تابستان 1401 آیا اتفاق می افتد یا عصر جدید 4 تولید نمی شود؟ امشب آخرین قسمت عصر جدید پخش می شود و طی آن سری سوم عصر جدید به پایان کار خود می رسد اما تداوم ساخت عصر جدید را باید احسان علیخانی پاسخگو باشد. به گزارش مارال

ساخت سری جدید عصر جدید بعد از تابستان 1401 آیا اتفاق می افتد یا عصر جدید 4 تولید نمی شود؟ امشب آخرین قسمت عصر جدید پخش می شود و طی آن سری سوم عصر جدید به پایان کار خود می رسد اما تداوم ساخت عصر جدید را باید احسان علیخانی پاسخگو باشد.

به گزارش مارال نیوز، احسان علیخانی با نوآوری خوبی که داشت توانست در برنامه عصر جدید مفید واقع شده و در جذب و شناسایی و شناساندن استعدادهای نوظهور و خاص ایرانی موفق عمل نماید.

علیخانی در این برنامه توانست به خوبی با استعدادیابی خاص از جوانان و نبوغ هایی که دارای مهارت و استعدادهای متفاوتی بودند، علاوه بر کمک به آنها در تشویق دیگران برای دنبال کردن استعداد و توانایی ها و همچنین سرگرم کردن مردم و جذب مخاطب نیز موفق عمل نماید.

سری 4 عصر جدید

اکنون برنامه عصر جدید 3 روزهای پایانی خود را سپری می کند و تا اعلام نتایج نفرات برگزیده نهایی چیزی نمانده است حالا در این مقطع سوالی که پرسیده می شود این بوده که آیا عصر جدید جدیدی هم ساخته می شود یا این برنامه آخرین سری از مجموعه های مسابقه تلویزیونی عصر جدید از شبکه سه سیما بود؟

عصر جدید 3 پایان برنامه یا مقدمه ساخت سری چهارم ؟

احسان علیخانی در برنامه شب گذشته عصر جدید به این سوال که آیا عصر جدید 4 هم ساخته خواهد شد پاسخ داد.

احسان علیخانی می گوید چنانچه تصمیم بر ساخت سری چهارم عصر جدید باشد بایستی بسیار بزرگ و باشکوه تر بوده و رشته های مسابقه نیز با تنوع بیشتر باشند و در ان زن و مرد و دخترو پسر کنار یکدیگر باشند که در زمان خودش حتما رقم زده خواهد شد.

علیخانی به این مورد هم پاسخ داد که دنبال قهرمان بازی در محلی که منزل و خانه اش است نبوده و چنانچه شرایط مناسب بوده و بتوان کارهای خوب کرد آن را اجرایی می کند چرا که بر این اعتقادیم بایستی به شعور بینندگان احترام گذاشت. اما گاها برخی دو راهی ها خیلی سخت است.

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها