کد خبر : 31046
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۱۹ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۴:۰۹

استقلال در هفته اول لیگ برتر 1402 مقابل نفت آبادان با چه ترکیبی روانه میدان می شود؟

استقلال در هفته اول لیگ برتر 1402 مقابل نفت آبادان با چه ترکیبی روانه میدان می شود؟
استقلال تهران شروع لیگ برتر را چگونه خواهد داشت؟ برنامه بازی استقلال در آغازلیگ برتر بدین شرح پیش بینی می شود؛

استقلال تهران شروع لیگ برتر فوتبال مقابل نفت آبادان را چگونه خواهد داشت؟ برنامه بازی استقلال در آغازلیگ برتر بدین شرح پیش بینی می شود.

ترکیب احتمالی که استقلال تهران در نخستین بازی خود با آن وارد زمین خواهد شد. نخستین هفته لیگ برتر با چینش خاص مربیان همراه خواهد بود.

از این رو که میزان هماهنگی بازیکنان در ابتدای فصل و همچنین میزان تمرکز و آمادگی آنها هنوز برای سرمربی ها به صورت قطعی مشخص نشده بنابراین احتمال وجود خطا و فاصله داشتن با ترکیب و چینش اولیه برای همه تیم ها و باشگاه های داخلی و خارجی وجود دارد. در این میان نکونام برای بازی اول خود احتمال دارد که از این چینش استفاده کند.

سیدحسین حسینی به عنوان سنگربان استقلال مقابل نفتی ها باشد و در خط دفاعی نیز سهرابیان، مرادمند، حردانی و جلالی حضور داشته باشند.

همچنین زبیر نیک نفس و آرش رضاوند در کنار مهدی پور و یامگا دیگر بازیکنان خط میانی آبی های پایتخت باشند. در خط هجومی استقلال نیز ارسلان مطهری و پیمان بابایی احتمالا جزو بازیکنان مدنظر در شروع بازی با نفت آبادان باشند. البته این فقط یک پیش بینی بوده که سایت ورزش سه به ان اشاره داشته است.

با این وجود باید مترصد اعلام نهایی بازیکنان باشیم. قرار است دیدار دو تیم استقلال تهران و نفت آبادان امروز پنجشنبه در آبادان و ساعت 21:30 امشب برگزار شود.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها