کد خبر : 30327
تاریخ انتشار : دوشنبه ۱۹ تیر ۱۴۰۲ - ۲۳:۰۷

پرسپولیس در لیگ برتر 1402 به ترتیب با چه تیمهایی بازی می کند؟

پرسپولیس در لیگ برتر 1402 به ترتیب با چه تیمهایی بازی می کند؟
اسامی تیم هایی که پرسپولیس تهران بعد از قرعه کشی در فصل 1402-1403 به ترتیب در مقابل آنها قرار خواهد گرفت. تیم فوتبال پرسپولیس با قرعه کشی انجام یافته مشخص شد که در چه بازی های میهمان و چه بازی هایی میزبان است؛

اسامی تیم هایی که پرسپولیس تهران بعد از قرعه کشی در فصل 1402-1403 به ترتیب در مقابل آنها قرار خواهد گرفت. تیم فوتبال پرسپولیس با قرعه کشی انجام یافته مشخص شد که در چه بازی های میهمان و چه بازی هایی میزبان است.

همچنین برنامه و ترتیب مصاف با تیم های مختلف نیز مشخص شد.

پرسپولیسی ها در هفته اول در خانه با آلومینیوم بازی خواهند کرد. سپس در تبریز به مصاف تراکتورسازی می روند. پرسپولیس در هفته سوم لیگ برتر 1402 به مصاف ذوب آهن در استادیوم آزادی تیم شاگردان محمد ربیعی می رود.

در هفته چهارم پرسپولیسی ها در اهواز با فولاد بازی می کنند.

هفته پنجم تقابل پرسپولیس با استقلال

بازی هفته پنجم دیداری خاص برای قرمز پوشان خواهد بود. آنها بایستی در دربی حساس مقابل استقلال قرار بگیرند. هفته ششم نیز در خارج از خانه با پیکان بازی می کنند. سپس با گل گهر در تهران، ملوان در انزلی، صنعت نفت در تهران و سپاهان در اصفهان بازی می کنند.

پرسپولیس تهران دو بازی پشت سر هم خانگی در هفته یازدهم و دوازدهم مقابل نساجی و هوادار خواهد داشت. سپس در اهواز به مصاف استقلال خزوستان رفته و بعد از آن در تهران مقابل تیم تازه لیگ برتری شده شمس آذر قرار می گیرند.

بازی هفته پانزدهم و آخر دور رفت لیگ برتر پرسپولیس مقابل مس رفسنجان خواهد بود.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها