کد خبر : 31936
تاریخ انتشار : جمعه ۶ بهمن ۱۴۰۲ - ۲۳:۳۱

اطمینان روبرتو مانچینی از جذاب شدن بازی عربستان با کره جنوبی

اطمینان روبرتو مانچینی از جذاب شدن بازی عربستان با کره جنوبی
تیم فوتبال عربستان با هدایت مانچینی باید خود را مهیای دیدار با کره جنوبی در جام ملتهای اسیا در مرحله یک هشتم نهایی بنماید.؛

در دیدار مرحله یک هشتم نهایی دو تیم کره جنوبی و عربستان سعودی که از مدعیان قهرمانی در جام ملتهای آسیا هستند به مصاف هم خواهند رفت.

هر چند فوتبال عربستان در سال های اخیر نتوانسته به موفقیت آن چنانی دست یابد اما با هزینه های بالایی که آنها اخیرا انجام داده و سرمایه گذاری بالایی که داشتند امیدوارند بتوانند به موفقیت برسند.

با این وجود تساوی عربستان با تایلند بدون گل زده برای دو تیم باعث شد تا نقد و انتقاداتی از تیم عربستان بشود. عربستانی که در دو دیدار ابتدایی در مجموع موفق به زدن 4 گل به حریفان شده بود اما در بازی آخر آن هم مقابل تایلند موفق به گلزنی نشد.

روبرتو مانچینی

با این وجود روبرتو مانچینی بعد از دیدار با تایلند در کنفرانس خبری مطالبی را طرح کرد.

نقطه نظر مانچینی درباره دیدار با کره جنوبی در جام ملتهای آسیا

وی از قرعه تیمش و مصاف آنها با کره جنوبی در یک هشتم نهایی جام ملتهای آسیا استقبال کرده و گفت مطمئن است که این دیداری جذاب خواهد شد. برای این که به عنوان قهرمانی برسیم بایستی با قوی ترین تیم ها مواجه شد. همچنین تیم فوتبال کره جنوبی از تیم های باکیفیتی بوده که از سرمربی کاربلدی نیز برخوردار است.

روبرتو مانچینی با بیان این که می توانستند در دور بعدی با تیمی آسان تر مواجه شوند افزود برای اتفاق افتادن این سرنوشت بایستی بازی را واگذار می کردیم ولی عربستان برای شکست یا راضی بودن از وضعیت تیم در مرحله بعد دیدار نمی کند. ما تنها برای پیروزی در زمین خضور داشتیم و قصد داریم تمام دیدارهایمان را با پیروزی خارج شویم. با این شرایط هم در زمین مسابقه قهرمانیم و هم از نظر شخصیتی.

او همچنین از در نظر گرفتن همه احتمالات از جمله احتمال دیدار با کره جنوبی در جام ملتهای آسیا نیز خبر داد و یادآور شد این اتفاق بسیار عجیبی نیست.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها