کد خبر : 7383
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۳۰ تیر ۱۴۰۱ - ۲۲:۱۶

راحتترین برد والیبال فرانسه در مرحله حذفی لیگ ملتها

راحتترین برد والیبال فرانسه در مرحله حذفی لیگ ملتها

راحتترین برد والیبال فرانسه در مرحله حذفی لیگ ملتها؛ در مرحله حساس حذفی لیگ ملتهای والیبال جهان تیم فرانسه در دیداری که حکم مرگ و زندگی داشت توانست به راحتی با نتیجه قاطعانه 3 بر 0 ژاپن تیم اول رنک والیبال آسیا را مغلوب کند.در مارال نیوز جزئیات این پیروزی خروس ها مقابل سامورایی ها

راحتترین برد والیبال فرانسه در مرحله حذفی لیگ ملتها؛ در مرحله حساس حذفی لیگ ملتهای والیبال جهان تیم فرانسه در دیداری که حکم مرگ و زندگی داشت توانست به راحتی با نتیجه قاطعانه 3 بر 0 ژاپن تیم اول رنک والیبال آسیا را مغلوب کند.در مارال نیوز جزئیات این پیروزی خروس ها مقابل سامورایی ها را بخوانید.

فرانسه در این دیدار که به میزبانی ایتالیا برگزار می شد به جز ست اول که کارش کمی گره خورد در ادامه مسابقه به مشکل چندانی نخورد و به راحتی توانست از سد سامورایی های خستگی ناپذیر بگذرد.

ست اول کمی سخت، ست های دوم و سوم به راحتی آب خوردن

در دیدار مذکور فرانسه در ست اول 26 بر 24 ژاپن را شکست داد اما در ست دوم و سوم کار به مراتب راحتتری را دنبال کرد و با نتیجه 25 بر 16 و 25 بر 20 از سد حریف خود گذشت.

والیبال فرانسه ژاپن

والیبال فرانسه مقتدرانه پیش می رود

با این پیروزی فرانسه بایستی به مصاف تیم ملی والیبال ایتالیا برود و آمریکا نیز باید به مصاف برنده دایدار ایران و لهستان برود تا برندگان بازیهای بعدی تکلیف تیمهای راه یافته به فینال لیگ ملتهای والیبال را روشن نماید.

شاگردان بهروز عطایی در تیم ملی والیبال ایران در یک قدمی خلق حماسه ای بزرگ قرار دارند و چنانچه بتواند لهستان را در این بازی شکست دهند برای نخستین بار به جمع 4 تیم نهایی لیگ ملتهای والیبال جهان راه خواهند یافت. در دور مقدماتی ایران لهستان را با نتیجه 3 بر 2 شکست داد و الان نیز از این فرصت برای پیروزی و صعود به جمع 4 تیم  برخوردار است.

لهستان هم اکنون در رنک اول والیبال جهان قرار دارد.

اتحاد و همدلی بازیکنان والیبال فرانسه

عکسی قدیمی از اتحاد جالب والیبال فرانسه در بازی مربوط به المپیک 2020 توکیو

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها