کد خبر : 11309
تاریخ انتشار : سه شنبه ۸ شهریور ۱۴۰۱ - ۲۱:۵۸

افزایش امیدهای دعوت نشدگان استقلالی به تیم ملی

افزایش امیدهای دعوت نشدگان استقلالی به تیم ملی

با انتخاب مهدی تاج افزایش امیدهای دعوت نشدگان استقلالی به تیم ملی و البته بیم و نگرانی برخی از بازیکنان قبلی به دلیل احتمال تغییر سرمربی وجود آمد. با انتخاب مهدی تاج امید برخی از بازیکنان استقلالی برای دعوت شدن مجدد به اردوی تیم ملی به شدت افزایش یافت، چرا که آنها امیدوارند با تغییر

با انتخاب مهدی تاج افزایش امیدهای دعوت نشدگان استقلالی به تیم ملی و البته بیم و نگرانی برخی از بازیکنان قبلی به دلیل احتمال تغییر سرمربی وجود آمد.

با انتخاب مهدی تاج امید برخی از بازیکنان استقلالی برای دعوت شدن مجدد به اردوی تیم ملی به شدت افزایش یافت، چرا که آنها امیدوارند با تغییر رئیس فدراسیون، شاهد تغییر سرمربی و همچنین آمدن کارلوس کی روش باشند. بازیکنانی نظیر عارف غلافی، مهدی پور، حسینی، جلالی و حردانی از بازیکنانی هستند که امیدوارند با تغییر نگرش سرمربی این بازیکنان نیز شانس حضور در جام جهانی 2022 قطر را داشته باشند.

البته این اتفاق باعث دلخوری ساپینتو نیز شد چرا که وی معتقد است در روز بازی حساس استقلال با نفت مسجدسلیمان در لیگ برتر فوتبال کشور از هفته چهارم رقابتها، نباید چنین موضوعاتی باعث برهم خوردگی وضعیت روحی و تمرکز بازیکنان شود چرا که آنها در یک جدال حساس قرار دارند.

اکنون موجی از نگرانی و بیم و امید در اردوی استقلال پیش از انجام بازی مقابل نفت مسجدسلیمان وجود دارد به این علت ساپینتو سرمربی تیم استقلال اعلام کرد به هیچ عنوان در اردو و تمرینات و بازی استقلال در خصوص موضوع انتخابات فدراسیون فوتبال، تاج و سرمربی و تغییرات کادر فنی توجه نکنند و تمرکز خود را به بازی امشب و پیروزی مقابل حریفشان  و کسب تمام امتیازات مسابقه بگذارند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها