کد خبر : 9375
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۹ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۹:۰۳

تفسیر هوشنگ ابتهاج از مردن و مرگ در زندگی

تفسیر هوشنگ ابتهاج از مردن و مرگ در زندگی

تفسیر هوشنگ ابتهاج از مردن و مرگ چه بود؟ تفسیری از شاعر مرحوم استاد هوشنگ ابتهاج در خصوص مردن و مرگ، چرا نباید از مرگ ترسید به زبان و تفسیر هوشنگ ابتهاج را بخوانید. به گزارش مارال نیوز، شاهین صمدپور مستندساز، خبرنگار و فعال اجتماعی در صفحه اینستاگرام خود به تفسیری از مرگ از زبان

تفسیر هوشنگ ابتهاج از مردن و مرگ چه بود؟ تفسیری از شاعر مرحوم استاد هوشنگ ابتهاج در خصوص مردن و مرگ، چرا نباید از مرگ ترسید به زبان و تفسیر هوشنگ ابتهاج را بخوانید.

به گزارش مارال نیوز، شاهین صمدپور مستندساز، خبرنگار و فعال اجتماعی در صفحه اینستاگرام خود به تفسیری از مرگ از زبان هوشنگ ابتهاج شاعر نامدار و محبوب ایرانی پرداخته است. در این نوشتار شاهین صمدپور نوشته که استاد ابتهاج می گفتند شما از چه چیز مرگ می ترسید، مرگ که وجود ندارد. چون شما تا زنده اید و تا روزی که زنده اید با مرگ مواجه نمی شوید. مرگ زمانی اتفاق می افتد که دیگر شما نیستید. از چیزی می ترسید که تا زنده اید نمی تونه براتون اتفاق بیافته. زمانی هم که اتفاق می افته شما دیگه وجود ندارید تا آن را تجربه کنید.

تفسیر از مردن و مرگ

استوری شاهین صمدپور در خصوص تفسیر هوشنگ ابتهاج از مرگ

شاهین صمدپور به این نوشتار و صحبتها پینوشتی نوشته و در آن تاکیدکرده بسیاری از عقاید سنتی که مدام از مرگ حرف می زنند و به مرگ نیز بال و پر می دهند. ابهتاج با این تفسیر خیام گونه به ما یادآوری می کرد که فکر کردن بیهوده در باره مرگ را رها کنیم و تا روزی که زنده هستیم زندگی را جدی بگیریم. روحش شاد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 1
اشتراک در
اطلاع از
guest
1 دیدگاه
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
trackback
محل و زمان تشییع هوشنگ ابتهاج تا کنون مشخص نشده است | مارال نیوز
1 سال قبل

[…] ابتهاج فرزند هوشنگ ابتهاج در این خصوص […]