کد خبر : 9697
تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۴ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۲:۱۶

افول عجیب شدید ستاره پورتو در بازی مقابل تیم نه چندان مطرح

افول عجیب شدید ستاره پورتو در بازی مقابل تیم نه چندان مطرح

افول عجیب و غیرقابل انتظار و شدید ستاره ایرانی باشگاه پورتو در بازی مقابل تیم نه چندان مطرح پرتغالی؛ در هفته دوم لیگ پرتغال ستاره پورتو دچار افت شدیدی از نظر عملکرد شد و فرصت چندانی نیز برای خودنمایی در زمین مسابقه پیدا نکرد. در دیداری که پورتو مقابل تیمی به نمام ویزلا داشت مهدی

افول عجیب و غیرقابل انتظار و شدید ستاره ایرانی باشگاه پورتو در بازی مقابل تیم نه چندان مطرح پرتغالی؛ در هفته دوم لیگ پرتغال ستاره پورتو دچار افت شدیدی از نظر عملکرد شد و فرصت چندانی نیز برای خودنمایی در زمین مسابقه پیدا نکرد.

در دیداری که پورتو مقابل تیمی به نمام ویزلا داشت مهدی طارمی ستاره ایرانی در شرایطی که پیش تر از این در پورتو خودنمایی کرده و جزو بهترین بازیکنان میدان برگزیده می شد، از نظر عملکرد و بررسی کارشناسان سایت گل پوینت با عملکرد و نمره خوبی مواجه نشد.

نمره اختصاص یافته به عملکرد مهدی طارمی

نمره بررسی عملکرد

در عملکرد صورت پذیرفته مهدی طارمی نمره 5 ممیز 9 به او اختصاص یافت تا این امتیاز جزو پایینترین نمرات باشد.

در دیدار ویزلا برای مهدی طارمی فرصت چندان موقعیت گلزنی ایجاد نشد و به خوبی مدافعان حریف فضا را برای حرکت طارمی بسته بودند تا توپ نیز چندان به پای او نیافتد.

کارگادانو در این دیدار به عنوان برترین بازیکن میدان با کسب 7.2 امتیاز انتخاب شد.

ناگفته نماند با وجود عدم درخشش ستاره ایرانی پورتو، این تیم توانست یک بر صفر و با گل دقایق آخر به برتری برسد و سه امتیاز دیگر به اندوخته های خود اضافه کند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها