کد خبر : 12020
تاریخ انتشار : دوشنبه ۱۴ شهریور ۱۴۰۱ - ۲۳:۳۴

شکست نیمیر عبدالعزیز با هلند مقابل تیم بی ادعای اروپایی

شکست نیمیر عبدالعزیز با هلند مقابل تیم بی ادعای اروپایی
در دیداری که کمتر کسی پیش بینی می کرد نتیجه آن با برد اوکراین آن هم پیروزی قاطعانه سه بر صفر و با ست شماری و امتیازات بسیار بالای اوکراینی ها به اتمام برسد این اتفاق رقم زده شد.؛

نیمیر عبدالعزیز که ستاره تیم ملی والیبال هلند در دیدار گذشته تیمش با ایران بود در دیدار حذفی مرحله یک شانزدهم نهایی مقابل اوکراین شکست دور از انتظاری را با تیمش متحمل شود، اوکراینی که جزو تیمهای کم نام و نشان و بی ادعای اروپایی بوده که توانسته بود به جمع 16 تیم نهایی رقابتهای قهرمانی جهان راه یابند اما آنها یک شگفتی بزرگ خلق کردند و این شگفتی در شرایطی رقم زده شد که آنها در جنگ با روسیه نیز هستند و از نظر روحی و تمرکز شاید آرامش لازم را نیز نداشتند اما توانستند با تیزهوشی و تلاش ویژه خود از سد هم تیمی های نیمیر عبدالعزیز عبور کنند.

در دیداری که کمتر کسی پیش بینی می کرد نتیجه آن با برد اوکراین آن هم پیروزی قاطعانه سه بر صفر و با ست شماری و امتیازات بسیار بالای اوکراینی ها به اتمام برسد این اتفاق رقم زده شد.

در دیدار هلند و اوکراین این اوکراینی ها بودند که با نتایج 25 بر 16، 25 بر 19 و 25 بر 18 از سد هلند مدعی قهرمانی عبور کردند.

اوکراین حالا خود را با این پیروزی در جمع 8 تیم نهایی رقابتهای قهرمانی جهان می بیند.

نیمیر عبدالعزیز در بازی خارج از حد انتظار خود در این دیدار تنها موفق به کسب 10 امتیاز شد و این در شرایطی بود که وی در مقابل ایران بهترین بازیکن و بیشترین امتیاز آورنده بود.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها