کد خبر : 14834
تاریخ انتشار : یکشنبه ۱۰ مهر ۱۴۰۱ - ۲۱:۴۶

العین در بازی خانگی فرهاد مجیدی را کیش و مات کرد

العین در بازی خانگی فرهاد مجیدی را کیش و مات کرد
فرهاد مجیدی با اتحاد کلبا مقابل العین امارات با شکست 3 بر 0 روبرو شد.؛

از مسابقات لیگ برتر امارات العین امارات از اتحاد کلبا تیم فرهاد مجیدی پیشی گرفت و تیم شاگردان سرمربی موفق و خوب ایرانی فرهاد مجیدی را با 3 گل شکست داد.

گل اول العینی ها توسط سوفیان رحیمی در نیمه اول و دقیقه 15 به ثمر رسید و دومین گل آنها نیز با شروع نیمه دوم در دقیقه 51 با گل لابا به تور دروازه اتحاد کلبا نشست. العینی ها در دقیقه 80 نیز توسط کاندو به گل رسیدند تا از جلو آمدن مدافعان اتحادی برای جبران گل خورده شده نهایت استفاده را بکنند.

اتحاد کلبا و فرهاد مجیدی در این فصل بازی های خوبی از خود به نمایش گذاشتند هر چند به نظر می رسد که امروز روز شاگردان فرهاد مجیدی نبوده تا آنها با دو گل از حریف متمول و خوبشان عقب بیافتند، البته باید بضاعت و نتایج گذشته اتحاد کلبا پیش از پیوستن فرهاد مجیدی را نیز در نظر گرفت، چرا که این تیم پیش از پیوستن فرهاد نیز در کسب نتیجه و قرار گیری در بین مدعیان جدول چندان موفق عمل نمی کرد و به نظر می رسد با کمی فرصت دادن بیشتر به فرهاد مجیدی بتوان روزهای خوبی را متصور شد همانطور که مجیدی با استقلال توانست به عنوان قهرمانی لیگ برتر برسد.

در دیگر مسابقات مهم امروز لیگ برتر امارات البطائح با شکست سنگین 4 بر 0 مقال الوحده امارات مواجه شد و الظفره امارات نیز 3 بر 2 بر شباب الاهلی چیره شد.

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 1
اشتراک در
اطلاع از
guest
1 دیدگاه
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
trackback
دبی شهری که مجیدی را دوست دارند | مارال نیوز
1 سال قبل

[…] که نشان داده فرهاد مجیدی را شدیدا دوست […]