کد خبر : 9331
تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۸ مرداد ۱۴۰۱ - ۲۳:۰۴

خوابیدن سگ وسط زمین مسابقه و بیدار نکردن آن

خوابیدن سگ وسط زمین مسابقه و بیدار نکردن آن

خوابیدن سگ وسط زمین مسابقه مهم فوتبال و بیدار نکردن آن توسط بازیکنان یک از رویدادهای جالبی بود که در پاراگوئه اتفاق افتاد. احترام جالب توجه بازیکنان و مسئولان برگزاری مسابقات به این سگ و خودداری از اذیت او و حمایت از حیوانات که نشان دهنده اخلاق خوب حاضران در جمع بود، با بازتاب مثبتی

خوابیدن سگ وسط زمین مسابقه مهم فوتبال و بیدار نکردن آن توسط بازیکنان یک از رویدادهای جالبی بود که در پاراگوئه اتفاق افتاد. احترام جالب توجه بازیکنان و مسئولان برگزاری مسابقات به این سگ و خودداری از اذیت او و حمایت از حیوانات که نشان دهنده اخلاق خوب حاضران در جمع بود، با بازتاب مثبتی در رسانه ها همراه شد.

ماجرا از این قرار بود که در لیگ دسته یک پاراگوئه و دیدار تیمهای «سل د آمریکا با گوآرانی آسونسین» یک سگ که در وسط زمین مسابقه خود را به خواب زده بود، با همراهی مثبت بازیکنان و عوامل همراه شد. در این اتفاق هیچ یک از بازیکنان و عوامل دلشان نمی آمد که این سگ را از خواب شیرینی که در عکس زیر می بینید بیدار کند.

اتفاق حمایت از حیوانات در فوتبال

تاخیر در مسابقه به دلیل حضور و خواب سگ

احترام به حقوق حیوانات

عکس سگی که در زمین چمن ورزشگاه خوابیده بود

البته هواداران مثل عوامل مسابقه و بازیکنان خویشتن دار نبودند و چون صبرشان تمام شده بود آن قدر های و هوی و سر و صدا به پا کردند که سرانجام سگ بیدار شده و سریع از محلی که به ورزشگاه آمده بود خود را خارج کرد.

با وجود تاخیر چند دقیقه ای در شروع مسابقه، بازیکنان هر دو تیم مدارا کردند تا این اتفاق از نکات جالب توجه رقابت باشد. بازیکنانی که به نظر روح پهلوانی در آنها وجود داشت، با مهربانی و صبر و محبت نسبت به این مخلوق زبان بسته خدا برخورد کردند چرا که احتمالا این موضوع را خیلی بهتر از دیگران درک کرده بودند که:

حیوانات هم حق زندگی داشته و کره زمین تنها متعلق به ما انسان ها نیست و بایستی به حق زندگی آنها احترام گذاشت

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 1
اشتراک در
اطلاع از
guest
1 دیدگاه
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
trackback
عکس لحظه خوابیدن نهنگ ها در اقیانوس و وسط دریا | مارال نیوز
1 سال قبل

[…] می خوابند؟ روش خواب نهنگ ها در اعماق […]